فتاح: بنیاد مستضعفان با ‌جوانان انقلابی مناطق محروم را آباد می‌کند / قرار نیست دولت خود را کنار بکشد

گروه اقتصادی الف،   3990502121 ۱۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد مستضعفان با بکارگیری نیروهای انقلابی جوان در شهرستان‌های هدف ورود کرده تا بتواند با کار جهادی و شبانه‌روزی این جوانان تحولی مناسب در زمینه آبادانی مناطق ایجاد کند.

فتاح: بنیاد مستضعفان با ‌جوانان انقلابی مناطق محروم را آباد می‌کند / قرار نیست دولت خود را کنار بکشد

به گزارش تسنیم، سیدپرویز فتاح بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان زهک اظهار داشت: آشنایی خوبی نسبت به منطقه سیستان دارم و زمانی که وزیر نیرو شدم نخستین سفر استانی من و نخستین پروژه‌ای که تعریف کردم مربوط به منطقه سیستان بود.

وی گفت: بنیاد در شهرستان‌های هدفی که جهت آبادانی ورود کرده در کنار دولت به عنوان مکمل حضور می‌یابد و قرار نیست دولت خود را کنار بکشد. تاکید داریم پروژه‌هایی که از طرف نهادهای پیشرفت بنیاد در شهرستان‌های هدف تعریف می‌شود با مشورت و نظر مسئولان محلی تعیین شود تا زودتر به بار بنشیند و بیشتر مثمر ثمر باشد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی افزود: امسال سقف اعتباراتی که بنیاد مستضعفان برای شهرستان‌های پایلوت آبادانی و پیشرفت در نظر گرفته نسبت به سال گذشته پیشرفت مناسبی داشته است. سال گذشته حدود پنج میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان زهک در نظر گرفته شده بود که این اعتبار امسال حدود 40 میلیارد تومان است و ما در این سفر 20 میلیارد تومان اعتبار بیشتر برای این شهرستان در نظر می‌گیریم که 10 میلیارد تومان آن ویژه تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش داریم در شهرستان زهک به عنوان یکی از شهرستان‌های هدف به نحوی اقدام کنیم که پس از سه سال که قرار باشد از این پایلوت خارج شویم همه مردم آن تغییرات محسوسی در آن ببینند و البته در حد توان بنیاد مستضعفان در پروژه‌ها ورود خواهیم کرد.

فتاح بیان کرد: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بکارگیری نیروهای انقلابی جوان در مناطق و شهرستان‌های هدف ورود کرده تا بتواند با کار جهادی و شبانه‌روزی این جوانان تحولی مناسب در زمینه آبادانی این مناطق ایجاد کند.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی افزود: مسئولان دولتی هم باید با همه توان پای کار باشند و از طرفی بدون حضور مردم پیشرفت و آبادانی در نقاط هدف میسر نخواهد بود. اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان باید با همه توان برای نگه داشتن سیستان به عنوان تنگه احد نظام پای کار باشند و در این مسیر باید ایمان، تقوا، ولایت‌مداری و روحیه انقلابی خود را تقویت کنند.

وی با اشاره به کمک‌های بنیاد مستضعفان به مناطق محروم و اقشار آسیب‌دیده در پی شیوع کرونا، گفت: علاوه بر کمک‌هایی که تاکنون از جانب بنیاد مستضعفان به سیستان و بلوچستان ارسال شده، 10 هزار سبد غذایی جدید در مرحله جدید رزمایش مواسات طی روزهای آینده برای نیازمندان زهک ارسال خواهد شد.