تازه‌ترین آمار قربانیان کرونا در آمریکا

گروه جهان الف،   3990428008

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز«، در ۲۴ ساعت گذشته مجموع قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به ۱۳۹ هزار و ۱۷۶ نفر افزایش یافت.

به گزارش فارس، طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۱۳۹ هزار و ۱۷۶ نفر افزایش یافت.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در بازه زمانی مذکور، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به سه میلیون و ۶۴۱ هزار و ۵۳۹ نفر افزایش یافت.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی «ورلدومیترز»، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را سه میلیون و ۷۷۰ هزار و ۱۲ نفر و مجموع قربانیان آن را در این کشور ۱۴۲ هزار و ۶۴ نفر گزارش کرده است.

دانشگاه جانز هاپکینز همچنین گزارش کرد که تاکنون دستکم ۱۴ میلیون و ۶۷ هزا و ۲۹۲ نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند که از آن میان ۶۰۱ هزار و ۹۲۷ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و هفت میلیون و ۸۶۱ هزار و ۸۲۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

ایالات متحده آمریکا همچنان بیشترین آمار و ارقام مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در جهان را دارد و پس از آن برزیل با دو میلیون و ۴۶ هزار و ۳۲۸ مورد ابتلا و ۷۷ هزار و ۸۵۱ مورد فوتی و هندیک میلیون و سه هزار و ۸۳۲ مورد ابتلا و ۲۵ هزار و ۶۰۲ مورد فوتی، در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا قرار دارند.