فرماندار سروآباد: شهدای حادثه تروریستی سروآباد "ناجوانمردانه" به شهادت رسیدند

گروه سیاسی الف،   3990427086

فرماندار شهرستان سروآباد گفت: شهدای اخیر حادثه تروریستی اورامان سروآباد ناجوانمردانه توسط گروهک‌های ضدانقلاب به شهادت رسیدند.

یوسف باشی در گفت‌وگو با تسنیم با تبریک و تسلیت شهادت فرمانده حوزه عملیاتی بسیج و کارمند بخشداری اورامان به ملت شهیدپرور ایران اسلامی به‌ویژه مردم شریف این شهرستان و مردم منطقه اورامان و خانواده‌های معزز شهدا، اظهار داشت: از خداوند منان برای آن عزیزان رضوان الهی و برای خانواده‌هایشان طلب صبر جمیل و اجر جزیل و برای فرد مجروح این حادثه شفای عاجل را مسئلت می‌نمایم.

فرماندار سروآباد با بیان اینکه شهدای اخیر حادثه تروریستی این شهرستان ناجوانمردانه توسط گروهک‌های ضدانقلاب به شهادت رسیدند، تصریح کرد: یقیناً قطرات خون بر زمین ریخته این عزیزان، قدرت، اقتدار، عزت و معنویت مدافعان امنیت را بیشتر کرده و تلاش‌های مزدوران به‌جایی نخواهد رسید.

وی گفت: بدون تردید عزت،‌ استقلال و سرزمین ایران عزیز همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده اما مرزداران و مدافعان امنیت هیچ‌گاه اجازه دست‌درازی و تحقق توطئه‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را نخواهند داد.

باشی ضمن محکومیت جنایت تروریست‌ها در پی به شهادت رساندن فرمانده بسیجی و کارمند بخشداری اورامان تاکید کرد: به‌طور قطع ضدانقلاب پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده‌ای از سپاه دریافت و انتقام خون به ناحق ریخته شده این عزیزان، از عاملین و مرتکبین گرفته خواهد شد.