استراماچونی: به رابطه‌ام با هواداران استقلال افتخار می‌کنم

گروه ورزشی الف،   3990427034

سرمربی ایتالیایی سابق استقلال شب گذشته در مصاحبه ای که با شبکه اسکای داشت در مورد شرایط این روزهای اینترمیلان و البته حضورش در فوتبال ایران صحبت کرد.

به گزارش" ورزش سه" ایران برای آندره آ استراماچونی یک خاطره باورنکردنی است ؛ رابطه عمیق او با هواداران و عشقی که از روی سکوهای آبی برایش وجود داشت هنوز در خاطر این مرد ایتالیایی هست. استراماچونی شب گذشته با جانلوکا دی ماتزیو خبرنگار معروف ایتالیایی و شبکه اسکای ایتالیا مصاحبه ای را انجام داد که بخش مهمی از این مصاحبه به شرایط اینترمیلان تیم سابق استراماچونی مربوط بود اما در بخشی از این گفت و گو درباره ایران نیز از او سوال شد که پاسخ های جالبی داشت. 

او در بخش انتهایی این مصاحبه که خبرنگار از او درباره ایران پرسید گفت:"حضور در ایران تجربه ای فراتر از فوتبال برای من است. به رابطه ای که با هواداران استقلال داشتم افتخار می کنم. رابطه بسیار خوبی با هواداران داشتم و این محرکی برای انجام کارهای خوب در لیگ قهرمانان آُسیا بود. در ایران دنیایی باورنکردنی را کشف کردم."

با وجود گذشت هفت ماه از جدایی آندره آ استراماچونی از استقلال این سرمربی ایتالیایی کماکان حسرت بزرگ هواداران آبی است. استقلال با استراماچونی علاوه بر فوتبال زیبا و نتایج خوبی گرفت و انتظار می رفت در صورتی که او در این تیم بماند ، استقلال بتواند یک مدعی درجه یک قهرمانی در ایران و آسیا باشد اما مشکلات مالی در نهایت باعث جدایی این مربی شد. 

جالب اینجا است که استراماچونی هنوز به ایران و هواداران استقلال فکر می کرد و از آن به عنوان بخشی از بهترین خاطراتش یاد می کند.