حجت الاسلام موسوی لارگانی در گفتگو با الف: هیچ یک از نمایندگان امضای خود در سوال از رئیس جمهور را پس نگرفته است/سوال به قوت خود باقی است

گروه سیاسی الف،   3990424018

طراح اصلی سوال از رئیس جمهور با بیان اینکه هیچ یک از نمایندگان امضای خود در سوال از رئیس جمهور را پس نگرفته است، گفت: طرح سوال از رئیس جمهور به قوت خود باقی است.

هیچ یک از نمایندگان امضای خود در سوال از رئیس جمهور را پس نگرفته است/سوال به قوت خود باقی است

حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با انتقاد از فضا سازی برخی علیه طرح سوال از رئیس جمهور گفت: برخی از مقامات دولتی و همچنین برخی از نمایندگان اعلام کردند که طرح سوال از رئیس جمهور منتفی شده است در حالی که امضاهای این طرح در دست من است و این طرح به قوت خود باقی است.

وی با بیان اینکه برخی مصاحبه می کنند و می گویند عقلای مجلس طرح سوال از رئیس جمهور را به صلاح نمی دانند، تصریح کرد: این اظهارات توهین آمیز است چرا که برخی نمایندگانی که این طرح را امضا کردند شش تا هفت دوره سابقه نمایندگی دارند و ما نمی دانیم عقلای مجلس دیگر چه کسانی هستند که چنین حق نمایندگی را به صلاح نمی دانند.

عضو هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: ما بر سوال از رئیس جمهورT حضور وی در صحن مجلس و پاسخ به سوالات نمایندگان اصرار داریم و این طرح در جلسه فردا چهارشنبه مجلس تحویل رئیس مجلس خواهد شد چرا که آئین نامه به صراحت قید کرده سوال از رئیس جمهور باید تحویل رئیس مجلس شود.

حجت الاسلام موسوی لارگانی با بیان اینکه با بیان اینکه یکشنبه گذشته که طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس تهیه شده، قیمت دلار 20 هزار تومان بود، گفت: در حال حاضر دلار به بالای 23 هزار تومان رسیده است و این نشان می دهد رئیس جمهور هیچ برنامه و توانائی برای کنترل بازار و رفع مشکلات اقتصادی ندارد.

وی با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری در روز یکشنبه این هفت از طریق فضای مجازی، گفت: ایشان فرمودند که سوال و تحقیق و تفحص به عنوان حق مجلس باید وجود داشته باشد و ما از این حق مجلس برای کنترل و ساماندهی بازار استفاده می کنیم.