زیبایی بهتر است یا ثروت

گزارش بازرگانی،   3990423141

مصر، یونان، روم؛ آیا آرایش بانوان پدیده ای است که بتوان پیدایش آن را به مرز های جغرافیایی محدود کرد؟ پاسخ بدون شک منفی است. نیاز به متفاوت بودن و زیباتر به نظر رسیدن چیزی است که تمام بانوان شاید از نوجوانی در وجود خود احساس می کنند، این نیاز شما را به سمت آرایش و لوازم آرایشی می برد و بسته به امکانات و مهارتی که در این کار دارید، می توانید زیبایی طبیعی خود را چند برابر کرده و اعتماد به نفس خود را تقویت کنید. خرید پنکک، ریمل، رژ لب و کانسیلر و ... راهکارهای آرایشی متنوع شده است و لیست لوازم آرایشی این روزها پا به پای تکنولوژی به روز می شود. اگر شما هم از آن بانوانی هستید که نسبت به آرایش و زیبایی بی توجه بوده و پیشرفت موفقیت خود را صرفا در چارچوب شغل و حرفه ای بودن می بینید، به شما توصیه می کنم با استفاده از شبکه های اجتماعی میزان محبوبیت و موفقیت دو نفر از افرادی که زمینه کاری مشترک، دانش یکسان ولی زیبایی متفاوتی دارند را با هم مقایسه کنید. سینما شاید مثال ساده تری باشد جایی که زیبایی بصری حضور یک بازیگر روی بیلبورد، به تنهایی می تواند در فروش یک فیلم تاثیر شگرف بگذارد؛ پس ثروت و زیبایی می توانند رابطه لازم و ملزوم داشته باشند.

خرید کانسیلر جامد؛ راهکار مناسب پوست های خشک

واژه ی concealer در لغت به معنای پنهان کننده است، کانسیلرها اصلاح کننده های رنگی هستند که با کمک آن ها می توان مناطقی از پوست صورت که دچار تیرگی، جوش، لکه و رد زخم و بریدگی های جزیی هستند را پوشش داد. در مواقعی که کانسیلر به تنهایی نمی تواند موثر باشد از آن روی کرم پودر استفاده می کنند. کانسیلر در انواع کانسیلر جامد، مایع، پیچی و پودری و کرمی وجود دارد که هرکدام نقاط اشتراک و تفاوت های جزئی با هم دارند. کانسیلر جامد از لحاظ ظاهری شباهت زیادی با رژ لب جامد دارد و به آن کانسیلر ماتیکی نیز گفته می شود. اگر پوست خشک یا معمولی دارید و صورت شما معمولا مستعد جوش و آکنه نیست، خرید کانسیلر جامد برای شما توصیه می شود؛ با خرید کانسیلر جامد شما یک کانسیلر دارید که در هوای مرطوب، گرمای زیاد و بر اثر تعریق پوست ریزش پیدا نمی کند، همچنین به خاطر فشردگی و غلظت بیشتر، کانسیلر جامد قدرت محو کنندگی بیشتری برای رفع سیاهی زیر چشم و تفاوت های رنگی پوست اطراف بینی دارد.

خرید پنکک؛ راهکار مناسب پوست های چرب

پنکک یا پنکیک نوعی پودر آرایشی فشرده است که برای آرایش های فوری و سرپایی یک وسیله حیاتی به حساب می آید. از پنکک می توان قبل از کانسیلر برای پوشش های سطحی و زیرسازی، در آخر آرایش برای حفظ و بالابردن ماندگاری کلی زیبایی صورت و برای جذب چربی های اضافه ی پوست چرب استفاده کرد. اگر می خواهید پوستتان مقداری مات شود یا حتی رژ لب براقی زده اید و ضمن پشیمانی، قصد هم ندارید آن را پاک کنید، خرید پنکک و استفاده از آن راه حل مناسب شما خواهد بود.

شکوه بیشتر چشم ها با ریمل

چشم ها مرکز توجه و مرکز برقراری ارتباط در صورت شما هستند. از زمان های قدیم لوازم آرایشی برای بزرگ تر و زیباتر جلوه دادن چشم ها در تلاش بوده اند. ریمل ترکیبی از رنگدانه های سیاه و روغن های مخصوص است که برای افزایش طول و قطر مژه، تیره کردن و به نوعی چند برابر کردن مژه ها استفاده می شوند. این تغییرات در نهایت به زیباتر شدن و جلب توجه بیشتر چشمان شما، کمک شایانی می کنند. به خاطر حساس تر بودن محل استفاده ی ریمل بهتر است که همیشه بیشترین هزینه را برای این قسمت از آرایش کنار بگذارید و با خرید ریمل مرغوب از سلامت چشمانتان محافظت کنید. ریمل های ابرو هم وارد بازار شده اند که کاربردی مشابه با دیگر ریمل ها دارند. شاید در مضرات استفاده از ریمل بسیار شنیده باشید ولی جالب است بدانید تولید کننده های حرفه ای این محصول با تغییراتی که در مواد اولیه سازنده آن اعمال کرده اند، ریمل را به سمتی برده اند که حتی نقش تقویت کننده و ویتامینه را ایفا کند.

تکمیل تناسب رنگ ها با خرید رژ لب جامد

رژ لب جامد وسیله ای است که شاید مادربزرگ شما هم در کیف زنانه اش همراه خود داشته باشد. قدمت و اعتبار این وسیله با رژ لب جامد قرمز براق شروع شد. لفظ رژ لب جامد با آغاز قرن بیست و یکم و پیدایش رژ لب های مایع شکل گرفت و قبل از آن رژ لب صرفا به رژ لب جامد اطلاق می شد. رنگ رژ لب باید با کانسیلر و سایر مواد آرایشی که استفاده کرده اید همخوانی داشته باشد، به طور کلی استفاده از رژ لب های بسیار تیره یا بسیار روشن به هیچ یک از بانوان توصیه نمی شود. اگر احساس می کنید که سن شما کمتر از آنچه که باید نشان می دهد، می توانید با خرید رژ لب جامد و استفاده از آن، این مشکل را رفع کنید. مهم ترین مشکل رژ لب جامد نیاز به تجدید و پاک شدن آن با گذشت زمان است؛ در مقابل رژ لب جامد رنگبندی متنوع تری را برای انتخاب در اختیار شما گذاشته و برای مراسمات رسمی، جشن و مهمانی ها کاندیدی قدرتمند است؛ شما با استفاده از رژ لب حجم دهنده، مات، براق یا اکلیلی می توانید برای هر مناسبتی آماده باشید.

راز موفقیت در آرایش

آرایش به مانند هنر نقاشی، با ترکیب رنگ ها شکل می گیرد؛ اگر شما این رنگ ها و نقاط استفاده از آنها را به درستی انتخاب کنید، به مرور و با افزایش توانایی دست هایتان قادر خواهید بود تا از نهایت پتانسیل زیبایی طبیعی خود استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که میزان کارایی لوازم آرایش و ماندگاری زیبایی حاصل از آنها رابطه مستقیمی با قیمت و کیفیت لوازم آرایشی دارند، بسیار مراقب باشید تا با استفاده از نام برندهای مطرح آرایشی و قیمت های نازل شما را فریب ندهند و جنس غیر اصل را به شما نفروشند. فروشگاه روبی سان امکان خرید کانسیلر جامد، پنکک، رژ لب جامد، ریمل و سایر لوازم آرایشی را به صورت آنلاین برای شما فراهم کرده است. در این فروشگاه علاوه بر ارائه بهترین برند های آرایشی، محصولات خود برند روبی سان با کیفیت مناسب و قیمت عالی عرضه می شوند؛ پیشنهاد ما این است که صرفا شنونده نباشید و خودتان این کیفیت را بسنجید.