اعتبارنامه تاجگردون رد شد

گروه سیاسی الف،   3990418051 ۵۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۱ تکراری یا غیرقابل انتشار
اعتبارنامه تاجگردون رد شد

اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران رد شد.

به گزارش الف وکلای ملت با 102 رای موافق، 128 رای مخالف و 21 رای ممتنع از مجموع 251 رای ماخوذه با گزارش کمیسیون تحقیق که اعتبارنامه وی را تایید کرده بود، مخالفت کردند.

رای گیری برای گزارش کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم شورای اسلامی، به صورت مخفی انجام شد.

قالیباف در آغاز جلسه علنی گفت: جلسه امروز از ساعت 8 و 10 دقیقه صبح آغاز شده است، چون بحث امروز ما در ارتباط با اعتبار نامه جناب آقای تاجگردون بود و مباحثی مطرح شد و نمایندگانی که به موضوع اعتراض داشتند در 15دقیقه اعتراض خود را بیان کردند و آقای تاجگردون نیز به مدت 30 دقیقه بیانات و نکاتی که لازم بود نمایندگان در جریان آن قرار گیرند ارائه کردند.

گزارش کمیسیون تحقیق مجلس درباره اعتبارنامه تاجگردون

امروز حجت‌الله فیروزی، سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس گزارش کمیسیون متبوعش درباره اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس را قرائت کرد. این کمیسیون، اعتبارنامه تاجگردون را تایید کرده بود.

گزارش قرائت شده توسط سخنگوی کمیسیون تحقیق در صحن علنی مجلس به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«هیأت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی با سلام و تحیت

در اجرای ماده 31 آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، اعتبارنامه جناب آقای غلامرضا تاجگردون که از صحن جلسه علنی جهت رسیدگی به کمسیون تحقیق ارجاع گردید بود، در دستورکار رسیدگی این کمیسیون قرار گرفت و طی جلسات متعدد با دستگاه‌های مختلف ذیربط موارد ارائه شده از سوی معترضین مورد بررسی قرار گرفت و با لحاظ مواد نامه‌های شماره 99.200.17719 مورخ 17 خرداد 99 و 99.200.18252 مورخ 30 اردیبهشت 99 شورای نگهبان مبنی بر رسیدگی به موارد مطروحه در این شورا نهایتاً اعتبارنامه ایشان در جلسه مورخ 99/4/3 کمیسیون با اکثریت آرا به تصویب رسید.

علی‌اصغر خانی رئیس کمیسیون تحقیق مجلس»