چرا به قفل دیجیتال نیاز داریم

گزارش بازرگانی،   3990417051

اگر شما هم درب خانه یتان از نوع درب های معمولی است قطعا این احساس برای تان پیش آمده که وقتی برای مسافرت برنامه ریزی می کنید یک نگرانی در گوشه ذهن شما وجود دارد. این که خانه یتان در نبود شما چقدر ایمن است؟ و با وجود این چنین احساسی حتما طلا، جواهرات و اشیاء قیمتی را در جایی قرار می دهید که اگر یک فرد ناآشنا و غریبه وارد منزل شد آن را به راحتی پیدا نکند. اما اگر برای سفر طولانی مدت برنامه ریزی می کنید آن وقت چه راهکاری برای امنیت خانه یا حتی محل کار اتخاد می کنید.

یا حالت دیگری را در نظر بگیرید. شما در محل کار هستید و همسر و فرزندان تان در خانه هستند. آن مکان چقدر برای وجود عزیزان شما ایمن است؟

پیشرفت علم و تکنولوژی همیشه برای کاهش استرس و نگرانی ها و دغدغه های آدمی راه حل هایی جلوی رویمان قرار می دهد.

با پیشرفت تکنولوژی قفل هایی به بازار عرضه شد که ایمنی را به شدت افزایش داد و یک آسودگی خیال را به ارمغان آورد و به دنبال آن مورد استقبال مردم قرار گرفت. قفل های جدید با در نظر گرفتن نکات ایمنی طراحی و تولید می شود و به اسم قفل دیجیتالی شناخته شده هستند. قفل دیجیتالی مدل کاملا مدرن قفل ها هستند که از امکانات پیشرفته برای ورود و خروج افراد استفاده می کند و از ورود افراد ناآشنا به محیط جلوگیری می کند.



اما چطور قفل دیجیتال این کار را می کند و امنیت را برقرار می کند؟

در قفل های قدیمی و معمولی که همه ما با آن آشناییت داریم، به وسیله کلید به محل وارد می شویم. هر دری یک قفل مخصوص به خود دارد و برای یک فضایی مثلا با چهار در به چهار عدد کلید نیاز خواهید داشت. حمل کلیدها،جاگیر بودن و تحمل وزن آن ها کمی دشوار است. این نکته را هم در نظر بگیرید که ظاهر خوبی هم ندارند. یکی از معظلاتی که کلید ها دارند این است که اگر در محلی آن ها جا بگذارید یا کلید نداشته باشید و پشت در بمانید یا باید منتظر یکی از اعضای خانواده باشید که برای شما کلید بیاورد یا باید کلیدساز را خبر کنید که در هر دو حالت نیازمند صرف وقت و هزینه است. این قضیه می تواند بار ذهنی منفی زیادی را برای داشته باشد. در ضمن برای هر یک از اعضای خانواده باید کلید جداگانه بزنید. این موارد تنها نمونه کوچکی از مسائلی است که ما با استفاده از قفل های معمولی و کلید روبرو هستیم.

در قفل دیجیتال ورود و خروج از طریق اثر انگشت و رمز عبوری که روی آن ست شده است، کارت های مخصوص به اسم RF و در نمونه های پیشرفته تر تشخیص چهره انجام می گیرد.

قفل دیجیتال روی تمام انواع درب نصب می شود و ظاهری شیک به آن می دهد. در ضمن امنیت را بالا می برد. زمانی که شخصی از طریق یکی از روش های بالا به محل وارد می شود به محض بسته شدن در، قفل دیجیتال فعال می شود و در را قفل می کند.



اما آیا استفاده از دستگیره دیجیتال به جای معمولی آن بدون معظل است؟

همیشه در مورد استفاده از ابزارهای جدید کمی نگرانی به همراه دارد ولی به محض آشنا شدن با امکانات آن وسیله این نگرانی ها برطرف می شود و یکی از مشتریان پروپا قرص آن خواهیم شد.

یکی از بزرگترین نگرانی های که در مورد استفاده از قفل دیجیتال و دستگیره دیجیتال وجود دارد فراموشی رمز عبور است. در روزهای پرمشغله که ذهن آدمی پر از کار و درگیری است به خاطر سپردن و به یادآوری رمز عبور کار سختی است. اگر رمز عبور را فراموش کردید می توانید از اثر انگشت استفاده کنید.

اگر کارت RF را گم کردید نگران نباشید. قفل دیجیتال به گوشی های هوشمند متصل است و در صورت گم شدن کارت می توان آن­را به وسیله گوشی بسوزانید.

حتما شما هم به این مورد برخورد کرده اید که در هوای گرم و سرد انگشت تغییر حالت می دهد و اثر انگشت هم تغییر می کند. در این حالت اثر انگشت درست عمل می کند؟

در نمونه های جدید و برندهای معتبر این مورد را برطرف شده است. در برند قفل سامسونگ اثر انگشت را خیلی سریع شناسایی می کند.

""حتما قفل های دیجیتال را دیده اید که صفحه مشکی و تاریکی دارد. این صفحه ها زمانی که می خواهید رمز را وارد کنید روشن می شود پس نگران تاریکی صفحه در شب ها نباشید.""

برق قفل دیجیتال از طریق یک باطری تامین می شود. و زمانی که باطری رو به اتمام باشد قفل دیجیتال آلارم باطری می دهد که باید برای تعویض آن اقدام کنید. در برخی از این قفل ها، دستگیره های دیجیتال با برق ساختمان عمل می کرد. و با قطع برق عملکرد قفل دیجیتال مختل می شد. یا حتی اگر قفل دیجتال با باطری کار کند می تواند با وارد کردن برق با ولتاژ بالاتر عملکرد آن را مختل کرد. اما در برند قفل سامسونگ این گونه ایرادات برطرف شده است.

یکی از بزرگترین نگرانی ها و ایرادات در مورد قفل دیجیتال این مسئله بوده است که زمان وارد کردن رمز عبور اثر انگشت شما روی صفحه کلید لمسی باقی می ماند و حدس زدن آن از روی اثر انگشت به جای مانده بسیار راحت بود. در قفل سامسونگ برای برطرف کردن این مسئله راهکار بسیار عالی ایجاد شده است. صفحه کلید روشن می شود و نمایش اعداد به صورت تصادفی است. این حالت نمایش در دفعه بعد متفاوت خواهد بود. در نتجیه اثر انگشت زمان ورود رمز در کل صفحه نمایش پخش می شود و امکان حدس زدن غیر ممکن خواهد بود.

قفل دیجیتال را می تواند به گونه ای تنظیم کرد که چند اثر انگشت و رمز عبور در آن تعریف شود. رمز عبوری که می توانید به قفل دیجیتال بدهید بین 4 تا 12 رقم است و امکان تغییر آن وجود دارد.

حتی می توانید از چند کارت RF استفاده کنید و آن را برای دستگاه تعریف کنید. این حالت برای سازمان هایی که باید امنیت آن حفظ شود و ورود و خروج افراد کنترل شود بسیار کارایی دارد.

قفل دیجیتال را می توان از راه دور کنترل کرد و تردد افراد را مورد بررسی قررار داد. این کنترل از طریق گوشی هوشمند شما امکان پذیر است.

برای اینکه قفل دیجیتال کارایی خود را همیشه بالا دشاته باشد سعی کنید که صفحه کلید آن را تمیز نگه دارید. کثیف بودن صفحه و ماندن رد انگشتان روی آن باعث کاهش کارایی دستگیره دیجیتال می شود.

برای اینکه روی درب منزل یا محل کار قفل دیجیتال نصب کنید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. اما این هزینه بری افزایش امنیت کامل محل کار یا منزل شما است. و این احساس آرامش خیال ارزش زیادی دارد.

اما در بین برندهای مختلفی که در زمینه قفل دیجیتال در بازار وجود دارد کدام یک را انتخاب می کنید. یکی از قدیمی ترین برندها که در طراحی و تولید این نوع قفل ها پیشتاز است برند سامسونگ می باشد. بسیاری از معایب و ایرادات قفل دیجیتالی که در برندهای دیگر موجود می باشد در قفل سامسونگ برطرف شده است.

امکانات فوق العاده پیشرفته و خاصی که قفل سامسونگ ارائه می دهد آن ­را به پرفروش ترین و محبوب ترین قفل دیجیتال در بازار تبدیل کرده است.

قفل سامسونگ ظاهر فوق العاده شیک و لاکچری دارد. می توانید 100 عدد اثر انگشت متفاوت در آن تعریف کنید. قفل سامسونگ قابلیت ارائه 20 عدد کارت RF را دارد که این موارد در برندهای دیگر با تعداد بسیار کمتری است.

قابلیت شناسایی ادمین را دارد. برای مواقع اضطراری دو عدد کلید مکانیکی تعبیه شده است که بتوان به وسیله آن در را باز کرد. اگر از کلید مکانیکی استفاده کردید قفل دیجیتالی پس از آن نیاز به یک تعمیر کوچک خواهد داشت.

یکی از معتبرترین سایت ها که می توانید به آن مراجعه کنید و اطلاعات خود را در زمینه خرید و نصب دستگیره و قفل های دیجیتال بالا ببرید و از مشاوران آن کمک بگیرید که چه نوع قفل دیجیتالی مناسب درب محل کار یا منزل شما است گروه بارمان به نشانی digitaldoorlock.ir است. این سایت انواع مختلف قفل دیجیتال با برندهای مختلف را دارد و می توانید بین انواع مختلف آن مقایسه کنید و بهترین قفلی که مناسب شماست خریداری کنید.

شرکت بارمان یکی از معروف ترین وارد کنندگان قفل دیجیتال و دستگیره دیجیتال است که می توانند بین برندهای مختلف موجود معایب و مزایای هر کدام را توضیح دهند و شما را به درستی راهنمایی کنند.

یکی از مواردی که هنگام خرید باید به آن توجه کنید خدمات پس از فروش این نوع قفل هاست. قفل دیجیتال را از شرکتی خریداری کنید که بتواند در صورت بروز اشکال در عملکرد این نوع قفل ها آن را حل کنند.

شرکت قفل دیجیتال بارمان با شماره تماس های 09109076225 و 02126714427 یکی از برترین ها در فروش، نصب و خدمات پس از فروش قفل دیجیتال است.