کنکور؛ دیوِ سه سر!

گزارش بازرگانی،   3990416075

«برای آمادگی کنکور بهتر است از چه منابعی استفاده کنم؟ کدام کتاب، کلاس یا معلم را انتخاب کنم؟ در کدام آزمون‌ها شرکت کنم؟ آیا راه مطمئن‌تر، به‌صرفه‌تر و کم‌هزینه‌تری هم هست؟»

این سوالات و سوالاتی از این دست، همیشه از زبان دانش‌آموزان دوره دوم دبیرستان، به‌ویژه دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم، زیاد شنیده می‌شود. اما به‌راستی درمسیر آمادگی کنکور و در میان این حجم عظیم از منابع، کدام راه انتخاب بهتری است؟

ما به شما می‌گوییم: مُنتا آن راه مطمئن‌تر و کم هزینه‌تر است. آزمون آنلاین ، بانک سوال و انواع محتوای آموزشیِ باکیفیت و به‌روز، امکان ارزیابی در یک جامعه آماری گسترده به وسعت کل کشور و دهها امکان دیگر در سایت منتا فراهم آمده تا دانش‌آموزان در هر زمان و مکان و با کمترین هزینه بتوانند سطح علمی خود را در هر درس یا مبحث بالا ببرند و از رقیبانشان جلو بزنند.

 

آموزش و ارزیابی آنلاین به سبک مُنتا

کنکور یا امتحانات پایان ترم، چهارم یا دوازدهم، ریاضی، تجربی یا انسانی، فرقی نمی‌کند؛ منتا مسیر درس‌خواندن را برای همه‌ی دانش‌آموزان -از ابتدایی تا کنکور- هموار می‌کند: هر دانش‌آموز پس از ورود به حساب کاربری خود در سایت مُنتا و تهیه‌ی محتوای آموزشی موردنظر خود، امکانات متعددی در اختیار دارد که با استفاده از هرکدام می‌تواند میزان یادگیری خود را در همه‌ی دروس ارتقا دهد و هرلحظه، روند پیشرفت و نقاط ضعف و قوت خود را مشاهده کند:

۱-خودآزمایی

۲-تمرین

۳-آزمون ۳۶۰ درجه

۴- شبیه ساز کنکور

۵-بسته‌های آموزشی

۶-شرکت در آزمون‌های منتا

و غیره

 

بانک سوال مُنتا چه ویژگی‌هایی دارد؟

محتوای آموزشی سایت منتا شامل حدود نیم‌میلیون سوال تستی و تشریحی، چند هزار درسنامه، چندین ویدئوی آموزشی و سایر انواع محتوای آموزشی است که علاوه بر دپارتمان علمی منتا، توسط فعال‌ترین کاربران (اعم از مدارس، معلمان، مشاوران و دانش‌آموزان برتر) در سایت منتا به اشتراک گذاشته شده است. این محتوای آموزشی برای دانش‌آموزان پایه‌ی چهارم تا دوازدهم (در سه رشته‌ی ریاضی، تجربی و انسانی) ویژه‌ي نظام جدید و اول دبیرستان تا پیش‌دانشگاهی ویژه‌ی نظام قدیم قابل استفاده است.

 

تمامی سوالات در سایت مُنتا:

۱-از کیفیت بالایی برخوردارند؛ هیچ دو سوالی در منتا مشابه یا با ارزش علمی برابر نیستند، تمامی سوالات در چند مرحله توسط دپارتمان علمی منتا و تیم ویراستاران بازبینی و پس از تایید نهایی، وارد سایت می‌شوند.

۲-به‌روزند؛ منتا خیال شما را راحت می‌کند که تمامی سوالات با آخرین تغییرات کتب درسی انطباق دارند و هیچ سوال قدیمی و غیرکاربردی در سایت منتا وجود ندارد.

۳-ازلحاظ نوع و تیپ‌بندی سوال، متنوع‌اند؛ همه‌ی سوالات در سایت منتا ازلحاظ نوع کارکرد و تیپ‌بندی توسط دپارتمان علمی منتا دسته‌بندی شده‌اند تا انتخاب سوالات برای آزمون‌ها را برای دانش‌آموزان و معلمان راحت‌تر و بهینه‌تر کند.

۴-سطح‌بندی‌شده‌اند؛ سوالات در سایت منتا در ۵ سطح آموزشی، آسان، متوسط، سخت و خیلی سخت سطح‌بندی شده‌اند.

۵-دارای پاسخ‌های کاملاً تشریحی‌اند؛ همه‌ی سوالات تستی و تشریحی، فارغ از اینکه متعلق به کدام مرجع‌اند، دارای پاسخ‌های جامع و کامل‌اند که دانش‌آموز را از رجوع به کتاب درسی بی‌نیاز می‌کنند. همچنین این امکان دیده شده که اگر پاسخِ سوال ناکافی یا ناواضح بود، افراد بتوانند با اعلام نیاز به آپلود ویدئوی کمک‌آموزشی، مولفِ سوال را به ساخت و آپلود ویدئو در ذیل سوال تشویق نمایند.

۶-شناسنامه‌دارند؛ به این معنی که شناسنامه‌ی هر سوال، شامل شناسه، ضریب تمییز، میزان استفاده از سوال، سال تالیف، مرجع و ... در ذیل هر سوال قابل مشاهده است.

۷-انتقادپذیرند؛ علی‌رغم تمامی این ملاحظات، ممکن است خطاهایی از زیر چشم اعضای دپارتمان علمی منتا دررفته باشد! در این صورت، کاربران و مخاطبان سایت منتا می‌توانند در ذیل هر سوال، خطا را به منتا گزارش دهند تا حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت آن را بررسی و در صورت تایید، اصلاح نماید.

۸-و قابلیت‌های گوناگونی دارند...

علاوه بر تمامی این موارد، شما در سایت منتا می‌توانید سوالات را به تشخیص خود دسته‌بندی کنید، بر روی هر سوال یادداشت بگذارید، آن‌ها را در صفحه پروفایل خود به اشتراک بگذارید و مهم‌تر از همه: با آنها آزمون بسازید!

آزمون آنلاین و شبیه ساز کنکور برای اولین بار در ایران:

آزمون‌های هماهنگ کشوری هوشمند: جدیدترین خدمات سایت مُنتا !!!

از مهر ۹۹، همه‌ی دانش‌آموزان (از ششم تا دوازدهم) می‌توانند در آزمون‌های هوشمند منتا شرکت کنند: آزمون‌هایی که به‌طور خودکار و منطبق با نقاط ضعف و قوت هر دانش‌آموز، ویژه‌ی هر دانش‌آموز ساخته می‌شوند. همه‌ی دانش‌آموزان می‌توانند وضعیت درسی خود را در یک جامعه‌ی آماری گسترده ارزیابی کنند، بعد از هر آزمون، تکالیف شخصی‌سازی‌شده‌ی خود را از سایت منتا دریافت کنند و برای آزمون مرحله‌ی بعد آماده شوند.

چه کسانی می‌توانند از سایت منتا استفاده کنند؟

مدارس

معلمان

مشاوران

دانش‌آموزان

والدین

 

از چهارم ابتدایی تا دوازدهم (ریاضی، تجربی و انسانی)

با کمترین هزینه، در سریع‌ترین زمان و با بالاترین کیفیت می‌توانند به منابع آموزشی غنی و به‌روز دسترسی داشته باشند و از جدیدترین امکانات و خدمات آنلاین و هوشمند در زمینه‌ي آموزش و ارزیابی بهره ببرند. کافی است در سایت منتا به آدرس (www.monta.ir) یک حساب کاربری بسازند، بسته‌ی مورد نظرشان را تهیه کنند و بعد از آن، به کمک مُنتا برای مبارزه با دیو سه‌سر کنکور آماده شوند!!!