هنرمندان از تجربه همکاری با سیروس گرجستانی گفتند

گروه فرهنگی الف،   3990415130

مجید مظفری، امیر غفارمنش، پیام دهکردی و ستاره اسکندری در رادیو نمایش از خاطرات زنده یاد سیروس گرجستانی گفتند.

هنرمندان از تجربه همکاری با سیروس گرجستانی گفتند

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، در برنامه زنده رادیویی «گیومه» رادیو نمایش، هنرمندان سینما، تلویزیون و تئاتر کشور از خاطراتشان با زنده یاد سیروس گرجستانی گفتند.

در ادامه خاطرات مجید مظفری، امیر غفارمنش، پیام دهکردی و ستاره اسکندری از زنده یاد سیروس گرجستانی آمده است.

مجید مظفری

مجید مظفری درباره زنده یاد گرجستانی گفت: زنده یاد گرجستانی یکی از انسان‌هایی بود که بسیار تلاش کرد و زحمت بسیاری کشید. منزل وی در گوهردشت بود اما او همیشه سر ساعت در تمرین‌های تئاتر حاضر می‌شد.

وی افزود: گرجستانی از هنرمندانی بود که از دوران کودکی سختی را به جان خرید و زحمت بسیار کشید و بالاخره موفق شد. صبر او زبانزد بود. با صبوری با همه اتفاقات روبرو می‌شد و یکی از بی‌حاشیه‌ترین افراد تئاتر و سینما و تلویزیون بود. گرجستانی همیشه انرژی مثبتی داشت و سعی می‌کرد این انرژی را به همه منتقل کند. در یک کلام باید گفت سیروس گرجستانی حیف شد و من بسیار متاسف هستم که او در کنار ما نیست.

امیرغفارمنش

امیر غفارمنش نیز یادآور شد: من تقریباً در سه سریال در کنار سیروس گرجستانی بودم. سادگی او در ذهن همه می‌ماند چون شخصی بود که در رفتار روزمره اش پیچیدگی نداشت. این هنرمند به گویش‌های مختلف اشراف داشت و در خلق شخصیت بسیار توانا بود؛ آنقدر در خلق اشخاص در تلویزیون متبحر و تکنیکال بود که واقعاً بیننده را مسحور می‌کرد. زمین به انسان‌هایی مانند سیروس گرجستانی واقعاً احتیاج دارد، ای کاش در زمان حیات وی بزرگداشتش گرفته می‌شد تا مجبور نباشیم در زمان فوت او درباره اش صحبت کنیم.

پیام دهکردی

پیام دهکردی عنوان کرد: حجم خاطرات بنده با زنده‌یاد گرجستانی کم نیست و من اوقات زیادی را با او گذرانده‌ام. گرجستانی جز معدود بازیگرانی بود که سخت کوشی یک ویژگی بدیهی برایش بود. نقش استاد شهریار یک نقش سخت بود و خوب خاطرم است که بسیار برای آن نقش زحمت کشید و تمرینات بسیاری انجام داد و بسیار خستگی ناپذیر بودند.

وی افزود: از همین جا به خانواده و همکارانم تسلیت می‌گویم. گرجستانی جزو مردمان خاطره ساز بود و علت اینکه این خاطرات خوب را از او داریم به این دلیل است که از جهان پیرامونش کشف و شهود داشت. گرجستانی همواره کار کرد و در هر کاری به دنبال دستیابی به یک چیز جدید بود. آقای گرجستانی جز معدود هنرمندانی بود که تمام طیف‌های همکاری را داشت و از بازیگران نسلی بود که بزرگان زیادی در آن نسل وجود داشتند؛ آن نسل شاید نسلی طلایی بود که هر کدام‌شان زیبایی و شکوه خود را داشتند.

ستاره اسکندری

ستاره اسکندری نیز درباره تجربه همکاری با زنده یاد گرجستانی گفت: من تجربه ۲ همکاری با زنده یاد گرجستانی را داشتم او انسانی بی‌دریغ بود که همیشه به جوانان درس می‌داد و در کنارشان بود. گرجستانی اهل گفتگوی رسانه‌ای نبود و آنقدر که استحقاقش را داشت در رسانه‌ها به او پرداخته نمی‌شد چون عادت به مطرح کردن خود نداشت. واقعیت این است که شاکله سینما تئاتر و تلویزیون ما امثال سیروس گرجستانی هستند.