گل‌محمدی: دیدارم با نخبگان فوتبال هیچ‌شائبه‌ای ندارد

گروه ورزشی الف،   3990408136

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: من روی هیچ کاندیدایی برای انتخابات هیات فوتبال نظر ندارم و فقط می‌خواهم حق اجرا شود.

رضا گل محمدی در گفت و گو با فارس در مورد انتخابات هیات فوتبال تهران اظهار داشت: تا زمانی که رسما اسامی کاندیداها اعلام نشود در مورد این موضوع صحبتی ندارم. من بارها گفته ام کسی که اکنون رئیس هیات فوتبال است نمیتواند در انتخابات کاندیدا شود مگر اینکه اول استعفا دهد و هیات به صورت سرپرستی اداره شود و بعد نامزد انتخاباتی شود.

وی در خصوص جلسه روز گذشته اش با علی پروین، حسن روشن و بیژن ذوالفقارنسب توضیح داد: این دوستان برای بحث و تبادل نظر با من صحبت هایی داشتند. من گزارشی از اقدامات دو سال اخیر برای انتخابات هیات فوتبال را به این دوستان ارائه کردم. به نظرمصاحبان اصلی فوتبال این نفرات هستند. این آقایان ابراز تمایل کردند که از اقدامات من حمایت می کنند. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص این نشست و شائبه های احتمالی در مورد آن گفت: چه شائبه ای؟ من در مورد شخص آقای شیرازی موضعی ندارم بلکه با نفس کاری که در حال انجام است مشکل دارم. نمی شود یک نفر خودش مجری برگزاری انتخابات باشد، رئیس هیات باشد و سپس کاندیداها هم بشود. ما چنین انتخاباتی را به رسمیت نمی شناسیم. روزانه ممکن است چندین نفر به دیدار من بیایند و این دلیل نمی شود که شائبه ای به وجود بیاید. 

گل محمدی افزود: من با این آقایان 20 سال است که ارتباط دوستانه دارم. آنها نخبگان فوتبالی هستند و خیلی قوی نگران وضعیت فوتبال بودند و خواهان این که با فساد مبارزه شود. از رسانه ها هم می خواهیم که حق را بنویسند و در این زمینه جریان ساز باشند. 

وی در مورد اینکه برخی از کاندیداهای هیات فوتبال تهران هم چندان وجه خوبی ندارند، گفت: من اصلا نظری روی هیچ نامزدی ندارم و نمیدانم چه کسانی ثبت نام کرده اند.