بهترین شهر آلمان برای زندگی ایرانیان کجاست

گزارش بازرگانی،   3990408030

تغییرات هزینه های زندگی و سختگیری های بیشتری که برای ورود به اروپا به وجود آمده است، زندگی در کشوری مانند آلمان را برای بسیاری افراد تبدیل به یک رویا کرده است. از طرفی آلمان یکی از شهرهای رویایی دنیا برای افرادی است که قصد مهاجرت و زندگی در کشوری اروپایی دارند. اگر قصد مهاجرت به اروپا و آغاز یکی زندگی جدید دارید و آلمان را به عنوان مقصد طلایی خود انتخاب کرده اید، در ادامه قصد داریم به بررسی بهترین شهر آلمان برای زندگی بپردازیم.

بهترین شهر آلمان برای کار و زندگی کجاست؟

مسلما اقدام به معرفی بهترین شهر آلمان برای زندگی وابستگی بسیاری به سبک زندگی و سلیقه شخصی افراد دارد. با اینحال اکثر کسانی که قصد اخذ اقامت اروپا از موسسه حقوقی سایرس را دارند و آلمان را به عنوان مقصد انتخاب کرده اند همواره انتخاب های مناسبی پیش روی خود دارند. با این مقدمه به معرفی بهترین شهر آلمان برای زندگی می پردازیم.

کدام شهر آلمان برای زندگی بهتر است؟

کشور آلمان به عنوان یک جمهوری فدرال در قسمت مرکزی قاره اروپا قراردارد و از جمله کشورهای قدرتمند و پیشرفته در دنیا به حساب می آید. یکی از مهمترین نکات موجود در مورد کشور آلمان نیز رشد اقتصادی بسیاری بالایی است که دارد و این موضوع تا جایی است که در برخی موارد، کشور آلمان به عنوان یکی از بازوهای اصلی اقتصاد اروپا به حساب می آید.

مطابق با آماری که در سال های اخیر به دست آمده است نیز درحال حاضر بالغ بر 150 هزار ایرانی در شهرهای مختلف آلمان درحال زندگی و گذران امور خود هستند. اما بهترین شهر آلمان برای زندگی ایرانیان کجاست؟

هامبورگ، شهر سرسبز آلمان برای ایرانیان

یکی از زیباترین شهرهای آلمان که همواره در بین بسیاری از مردم دنیا نیز شهرت دارد، شهر هامبورگ است. شهر هامبورگ در کشور آلمان دومین شهر بزرگ در این کشور است و دانشگاه های خصوصی و دولتی بسیاری زیادی در آن وجود دارد تا جایی که حتی به نام شهر دانشجویان نیز شناخته می شود.

از طرفی هامبورگ نقطه مرکزی تجارت و اقتصاد آلمان نیز هست و به همین دلیل تمام کسانی که قصد اخذ اقامت اروپا از طریق کار را دارند، بلوکارت آلمان برای شهر هامبورگ را به عنوان یکی از گزینه های اصلی خود برای سفر انتخاب می کنند.

برلین، شهر دانشگاهی و پر از کالج آلمان برای زندگی ایرانیان

برلین پایتخت کشور آلمان است و مسلما برای زندگی در پایتخت یگ کشور پیشرفته با مزایا و معایب بسیاری روبرو هستید. برلین به عنوان یکی از بهترین شهرهای آلمان برای زندگی، نمونه ای از شهری مدرن و غرق در سنت و مدرنیته است.

یکی از مهمتری ویژگی های شهر برلین که همواره مورد توجه افراد بسیاری است، وجود کالج ها و دانشگاه هایی است که در این شهر وجود دارد و به همین دلیل به عنوان بهترین مقصد برای اقامت کارآفرینی اروپا نیز شناخته می شود.

هزینه زندگی در برلین برای کسانی که در هاستل ها زندگی می کنند و به منظور صرفه جویی در هزینه ها از وسائل حمل و نفل عمومی استفاده می کنند، روزانه به ۴۰ یورو خواهد رسید. البته در نظر داشته باشید که این یک رقم متغیر است و با افزایش هزینه ها و توفعات روزانه بیشتر هم خواهد شد.

زندگی و مونیخ و شهر های اطراف مونیخ

با اینکه مونیخ گران ترین شهر آلمان برای زندگی است، همچنان یکی از بهترین شهر های آلمان برای زندگی نیز به حساب می آید. در بین ایرانیانی که قصد اخذ اقامت اروپا دارند، مونیخ بیشتر به عنوان مقصدی برای تفریح و گردشگری شناخته می شود. شهر مونیخ در آلمان دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است از جمله مهمترین آنها می توانیم به  کلیسای آسامف، کلیسای سنت پیتر، کاخ رزیدنس، کلیسای جامع مونیخ و میدان مارین مونیخ اشاره داشته باشیم.

از دیگر شهر های زیبای آلمان که مقصد مناسبی برای مهاجرت ایرانیان هستند می توانیم به موارد زیر نیز اشاره کنیم:

  • فرانکفورتFrankfurt
  • دوسلدورفDüsseldorf
  • اشتوتگارتStuttgart
  • اسن Essen
  • برمنBremen
  • دورتموندDortmund
  • اشتوتگارتStuttgart

 بهترین راه اخذ اقامت آلمان برای ایرانیان چیست؟

خوشبختانه درحال حاضر راه های بسیاری برای اخذ اقامت آلمان در اختیار افراد قرار دارد و دولتمردان کشور آلمان نیز همواره درحال تلاش برای ارائه روش هایی هستند که مقدمات اخذ اقامت اروپا در آلمان را به روش های بیشتری فراهم کنند. در همین راستا روش های متعددی که در ادامه معرفی می کنیم برای اخذ اقامت آلمان در اختیار افراد قرار دارد:

  1. اقامت مجوز کار آلمان یا اقامت بلوکارت آلمان
  2. اقامت از طریق تحصیل
  3. اقامت از طریق ازدواج
  4. اقامت از طریق پناهندگی

مسلما این موارد تنها روش های اخذ اقامت آلمان نیست و روش های دیگری نیز وجود دارد، اما در این بین بهترین روش برای اخذ اقامت آلمان کدام است؟ شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد.

بهترین روش برای اخذ اقامت آلمان چیست؟

در بین تمام روش هایی که برای اخذ اقامت اروپا در آلمان وجود دارد، اقاکت بلوکارت آلمان یکی از بهترین روش های ممکن برای ایرانیان است. با توجه به بررسی های دقیقی که در موسسه حقوقی سایرس در طول بیش از 15 سال فعالیت انجام داده ایم، اقامت بلوکارت آلمان بهترین گزینه ممکن برای اخذ اقامت اروپا در کشور ژرمن هاست.

اقامت بلوکارت بالاترین سطح تخصص در کشور آلمان است و تمام افرادی که موفق به اخذ این نوع اقامت در آلمان می شود مزایای بسیاری پیش روی خود خواهند داشت. امکان سفر آزادانه در تمام کشور های عضو اتحادیه اروپا تنها یکی از مزایای اخذ بلوکارت آلمان است و از دیگر مزایای آن می توانیم به امکان کار و زندگی در کمال آرامش اشاره داشته باشیم.

در پایان پیشنهاد می کنیم در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سایرس همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در اختیار شما بگذاریم. موسسه حقوقی سایرس معتبرترین شرکت در زمینه ارائه اقامت اروپا است که بیش از 15 سال سابقه درخشان فعالیت در کشور دارد.