فاز اول پروژه آبرسانی به غیزانیه افتتاح شد

گروه اقتصادی الف،   3990324058

صبح امروز فاز اول پروژه آبرسانی به بخش غیزانیه (استان خوزستان) و روستاهای تحت پوشش آن با حضور استاندار خوزستان به بهره‌برداری رسید.

فاز اول پروژه آبرسانی به غیزانیه افتتاح شد

به گزارش فارس، صبح امروز فاز اول پروژه آبرسانی به بخش غیزانیه و روستاهای تحت پوشش آن با حضور استاندار خوزستان به بهره‌برداری رسید.

فاز دوم این طرح نیز در ادامه این حضور میدانی کلنگ‌زنی خواهد شد که شامل هدایت خط انتقال آب از تأسیسات روستای صفیره تا نزهه و بقیه روستاها، اجرای ۲۰ کیلومتر خط انتقال ۶۰۰ میلیمتر، اجرای هشت کیلومتر خط ۵۰۰ میلیمتر حد فاصل ایستگاه‌های تقویت فشار روستای صفیره تا نزهه و توسعه ایستگاه تقویت فشار نزهه می‌باشد.

طبق اعلام شرکت آبفا اهواز، فاز یک پروژه آبرسانی به بخش غیزانیه افزایش حدود ۳ برابری ظرفیت انتقال آب، انتقال ۱۶ هزار و ۸۰۰ مترمکعب آب در شبانه‌روز با اجرای ۲۳ کیلومتر خط ۶۰۰ میلیمتری به سمت تأسیسات روستای صفیره، عبور خط از لوله‌های مدفون و روکار نفت و گاز، عبور از کانال‌های آبیاری و زهکشی و جاده‌های اصلی و فرعی، آبگیری مخازن تقویت فشار آب صفیره و شستشوی خطوط و اجرای ۱۵ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب را در دستورکار خود داشته است.

توسعه تصفیه خانه شهید الماسی شیبان و اصلاح سیستم پساب، توسعه و راه اندازی پاروهای لجن روب، اصلاح فیلترهای تحت فشار، توسعه ایستگاه پمپاژ آب پاک و ساخت و نصب و راه اندازی تابلوهای برق و توسعه ایستگاه تقویت فشار روستای صفیره را میتوان به عنوان دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در این پروژه نام برد.