حجت الاسلام آقاتهرانی در گفتگو با الف: مجلس یازدهم باید جهش اقتصادی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت ایجاد کند

گروه سیاسی الف،   3990321016 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با بیان اینکه اولویت های کاری مجلس یازدهم بزودی در کمیسیونهای تخصصی بررسی می شود، گفت:مجلس یازدهم باید جهش اقتصادی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت ایجاد کند.

مجلس یازدهم باید جهش اقتصادی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت ایجاد کند

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه در مجلس یازدهم نیروهای جوان و فعالی حضور دارند، گفت: تغییر و تحول جدی هم در مجلس در حال وقوع است و من خیلی به عملکرد و نتایج این مجلس امیدوارم.

وی افزود: توقع مردم از مجلس یازدهم خیلی بالاست.حتی آنهایی که به نمایندگان فعلی مجلس رای ندادند، انتظاراتی از مجلس دارند بخصوص اینکه از مجلس می خواهند انقلابی عمل کند.

او با اشاره به مشکلات معیشتی مردم تصریح کرد: وضع اقتصاد خوب نیست، دولت قوی عمل نکرد. تحریمها همچنان باقی است.کرونا برای کسب و کار مردم مشکل ایجاد کرد. این مشکلات دست در دست هم داده تا ضرورت ایجاد تحول جدی اقتصادی به شکل جهش اقتصادی، بیش از گذشته ضرورت یابد.

حجت الاسلام آقاتهرانی با بیان اینکه این مجلس ظرفیت دارد تا جهش اقتصادی در کشور ایجاد کند، افزود: می توان در بخش کوتاه مدت، میان مدت و طویل مدت برای رفع مشکلات برنامه ریزی کرد.

وی گفت: با نمایندگان مجلس صحبت هایی شده است. برخی اولویت های مجلس مشخص شده و با تشکیل کمیسیونهای تخصصی، این اولویت ها در دستور کار کمیسیونها و صحن مجلس قرار خواهد گرفت.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اقدامات مجلس باید در کوتاه مدت خود را نشان دهد، افزود: مجلس باید محکم گام بردارد و کار انجام دهد.امیدواریم دل ملت زود شاد شود.

حجت الاسلام آقاتهرانی خطاب به رسانه ها گفت: رسانه ها باید حرف دل مردم را به ما برسانند.مردم هم باید حرف بزنند و به ما کمک کنند و انتظار ما از رسانه ها این است حرف دل مردم را بیان و مطالبه کنند.