با حضور پرویز پر ستویی؛ روستاهای کبودرآهنگ به اینترنت پرسرعت همراه اول متصل شد

  3990319110

 همراه اول آخرین نسل از فناوری تلفن همراه را به تقاضای بازیگر سرشناس سینمای ایران، در روستای «چارلی» استان همدان پیاده‌سازی کرد. 

 

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، چند روز پیش، بعد از آئین افتتاح اتصال ١۵٨٧ روستای کشور به شبکه اینترنت پرسرعت همراه اول، پرویز پرستویی که در اذهان اغلب ایرانیان با عنوان حاج کاظم در فیلم آژانس شیشه‌ای نقش بسته است، در برنامه‌ تلویزیونی باغ رمضان درخواستی از اپراتور اول تلفن همراه مطرح کرد.

 این بازیگر پرافتخار سینمای ایران در واکنش به توسعه اینترنت پرسرعت همراه اول در دورترین نقاط کشور و سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته برای توسعه و تکمیل شبکه ملی اطلاعات توسط همراه اول، ابراز امیدواری کرد روزی روستای «چارلی» که در آن متولد شده است نیز دارای اینترنت همراه شود.

 با گذشت کمتر از سه هفته، همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و در راستای شعار «تحقق رویای دیجیتال» که در تلاش است اینترنت همراه را به تمامی نقاط کشور گسترش دهد، امروز «چارلی» و دیگر روستاهای اطراف از توابع شهرستان کبودرآهنگ استان همدان را به آخرین نسل از فناوری تلفن همراه مجهز کرد.

مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران ضمن دستور به اجرای این پروژه توسعه‌ای در روستای مذکور، عملا با برداشتن گامی دیگر در جهت توسعه شبکه ملی اطلاعات توسط اپراتور اول موافقت کرد تا الگویی برای حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت در شرایط سخت باشد. مراسم افتتاح سایت نسل ۴ روستای چارلی امروز دوشنبه 19 خردادماه با حضور پرویز پرستویی، کیومرث حاجی رحیمیان مدیرکل ارتباطات همراه اول و جمعی از مسوولان محلی در این روستا برگزار و تست سرعت در آن منطقه گرفته شد.

 پرستویی در این مراسم که با استقبال چشم‌گیر ساکنان روستای چارلی مواجه شد، اظهار کرد: دیروز عصر اینترنت موبایلم را در این نقطه که سایت نصب شده است، چک کردم. این سایت سرعتی مطابق استاندارد پایتخت را به مردم کبودرآهنگ هدیه داده است و همین موضوع باعث شده روح جوانان این منطقه از کشور شاد شود.