مرکز خدمات ناخن و آموزش تخصصی خدمات ناخن آناهیتا در غرب تهران

گزارش بازرگانی،   3990317145

آیا شما نیز دوست دارید ناخن های زیبا، با لاک و طراحی های جذاب داشته باشید؟ آیا ناخن های دست و پای شما بسیار کوتاه بوده و یا به دلیل مشکلاتی آسیب دیده و زیبایی خود را از دست داده اند؟ حتی اگر بد فرم ترین ناخن ها را داشته باشید، مرکز خدمات تخصصی ناخن آناهیتا در محدوده شهرک غرب و سعادت آباد تحت نظر آرایشگران حرفه ای و هنرمند، شما را به آرزویتان رسانده و زیباترین ناخن ها را برای شما طراحی می کنند.

کاشت ناخن

با کاشت ناخن، از داشتن ناخن های کوتاه و کم رشد راحت شده و از این پس از داشتن ناخن هایی کشیده و خوش فرم لذت ببرید. کاشت ناخن توسط آرایشگران انجام می گیرد که دوره های آموزشی پیشرفته در این امر را طی نموده و دارای مدرک معتبر در زمینه انواع خدمات ناخن هستند.

مانیکور

برخی از افراد ناخن های محکم و بدون مشکل دارند منتهی تنها عیب ناخن ها، وجود پوست های اضافه اطراف آن ها و خوش فرم نبودن ناخن است. برای تمیز کردن و مرتب کردن ناخن های خود، به آرایشگران هنرمند ما اعتماد کنید. در ابتدا پوست های اضافی اطراف ناخن ها را از بین برده و سپس با سوهان و وسایل دیگر، مرتب کردن و فرم دهی به ناخن ها انجام می گیرد. در واقع با خدمات مانیکور، همان ناخن های دستتان را به فرم زیباتری خواهید داشت.

پدیکور

بسیاری از افراد علاقمند هستند ناخن های پای خود را نیز طراحی کنند تا در زمانی جوراب به پا ندارند، زیبایی ناخن های پا، آن ها را خوش استایل تر نماید به خصوص اگر علاقمند به استفاده از صندل هستید. همین خدمات مانیکور، زمانی که برای پا انجام شود، به عنوان خدمات پدیکور شناخته می شود.

طراحی ناخن

آرایشگران توانمند ما، با ذوق و سلیقه خود طراحی های بسیار زیبایی برای ناخن ها ارائه می کنند. ما به شما یک کاتالوگ تحویل می دهیم تا طراح مورد نظر را خودتان انتخاب کنید. حتی می توانید مدل هایی که مد نظر دارید را به آرایشگر نشان دهید تا با همان کیفیت ناخن های شما را طراحی کند. طراحی ناخن یکی از شیک ترین آرایش هایی است که برای رفتن به مهمانی، مراسم عروسی و... زیبایی انگشتان شما را دو چندان می کند.

ژلیش ناخن

اگر به دنبال این هستید که ناخن های خود را لاک موقت بزنید به گونه ای که دوام بالایی داشته، برق و زیبا باشد، پیشنهاد ما به شما این است که ژلیش ناخن را انجام دهید. در این روش برای خشک کردن ناخن ها از اشعه UV  کمک گرفته می شود و ناخن ها بسیار زیباتر از زمانی خواهد بود که به روش معمولی لاک بزنید. به کمک ژلیش ناخن، شما بعد از استفاده از لاک، ناخن های زیبا، خوشرنگ و براق دارید که بین 20-10 روز ماندگار هستند.

لمینت ناخن

لمینت ناخن شباهت زیادی به کاشت ناخن دارد با این تفاوت که ناخن های طبیعی خودتان در حالت لمینت حفظ می شود. در کاشت ناخن باید لایه رویی ساییده شود تا نازک شده و امکان قرار دادن ناخن مصنوعی وجود داشته باشد. اما در لمینت نه تنها ساییدگی در کار نبوده بلکه یک لایه محافظتی بر روی ناخن ها قرار می گیرد تا علاوه بر زیبایی، دوام ناخن ها بیشتر شود. پیشنهاد می کنیم اگر بافت ناخن های شما مشکل ندارد، به جای کاشت ناخن به سراغ لمینت بروید.

کاشت پودر

نوعی روش برای کاشت ناخن، کاشت با پودر مخصوص دندانپزشکی است. روش کار به این صورت است که در ابتدا با ناخن مصنوعی، نیمی از ناخن را پوشش داده و هر اندازه که بخواهید، اندازه ناخن تعیین می شود. در مرحله بعد مواد ضد قارچ بر روی ناخن زده شده و پودر در امتداد قالب بر روی ناخن قرار می گیرد. در میان کلیه روش هایی که برای کاشت ناخن استفاده می شود، کاشت پودر اگر چه زمان بر است ولی به عنوان بهترین روش شناخته شده است.

کاشت ژل

حتما شما نیز از جمله افرادی هستید که دوست دارید ناخن های بلند و خوش فرم داشته باشید اما به دلیل اینکه بافت ناخن به شدت نرم و شکننده است، چنین امکانی برای شما وجود نداشته است. اما شما می توانید به کمک کاشت ژل، ناخن های زیبای مد نظر خود را داشته باشید. در این روش از چند لایه ژل بر روی ناخن استفاده شده و نهایتا آن ها را به فرم متناسب با انگشتان دست طراحی می کنند. زمانی که لایه های ژل روی سطح ناخن قرار می گیرد، با اشعه ماورابنفش، ژل خشک شده و تثبیت می گردد. مهمترین مزیت های این روش، ماندگاری بالا و افزایش استحکام ناخن است. لازم است بدانید که این ژل هبه هیچ عنوان سمی نیست.

کاشت روسی

همانگونه که در ابتدای مقاله ذکر کردیم، گاها افراد تمایلی به استفاده از ناخن مصنوعی و کاشت ناخن نداشته و می خواهند ناخن های طبیعی خودشان را زیبا و خوش فرم کنند. در چنین مواردی ما خدمات مانیکور را انجام می دهیم. در این روش از ادوات و وسایل مختلفی استفاده می شود. نوعی از مانیکور، به کمک سوهان های مختلف انجام می گیرد که به آن کاشت روسی گفته می شود. در این روش، پوست های اضافی اطراف ناخن با استفاده از سوهان برداشته می شود. این روش برای ناخن هایی که بسیار حساس و شکننده هستند، بسیار مناسب تر از مانیکور است. جالب است بدانید که علت نامگذاری این روش از مانیکور ناخن این است که اولین بار در کشور روسیه مورد استفاده قرار گرفته و محبوبیت بالایی در این کشور دارد.

آموزش انواع خدمات ناخن

شاید شما از جمله افرادی هستند که تمایل دارید خودتان خدمات ناخن را یاد گرفته و چه به منظور کار و چه برای امور شخصی خود اجرا کنید. اگر علاقمند هستید که خودتان خدمات ناخن را تحت نظر افراد متخصص و حرفه ای آموزش ببینید، می توانید از به این مرکز مراجعه نموده و در دوره های آموزشی خدمات ناخن در شهرک غرب شرکت کنید. در کوتاه ترین زمان، تمامی خدمات را با جزئیات و بهترین شکل برای شما آموزش خواهیم داد.