ویراستاری انگلیسی مقاله

گزارش بازرگانی،   3990317140

Publish [in English] or Perish

شاید شما هم این اصطلاح را شنیده باشید که یا پژوهش خود را چاپ کن، یا از لحاظ علمی خواهی مُرد. البته در این روزگار باید پژوهش خود را به زبان انگلیسی چاپ کنید در غیر صورت (متاسفانه) تاثیر چندانی در حیات و ممات علمی شما نخواهد داشت.

مقاله

مقاله اصلی ترین ژانر علمی برای تولید علم در عصر معاصر است (هایلند، ۲۰۰۹). برای چاپ مقاله، باید از فیلتر (Peer Review) در مجلات علمی عبور کنید. مقالات متعددی ماهانه برای این مجلات ارسال میشوند که اغلب ریجکت میشوند. در کشور ما هم اکثر دانشجویان و اساتید دانشگاهی با این معضل مواجه هستند. چون پذیرش مقالات علمی نیازمند رعایت اصولی است که بسیاری از نویسندگان به آن بی‌توجه هستند یا اطلاعات کمی در مورد آن دارند.

اگر دانشجوی مقطع تحصیلات تکمیلی هستید، احتمالا بارها از اساتید خود شنیده‌اید که برای تکمیل پایان‌نامه، باید مقاله خود را به یکی از مجلات معتبر بین المللی ارسال کنید. اما یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن سطح تسلط نسبتا پایین برخی از این افراد به زبان انگلیسی است. اکثر مجلات خارجی به زبان انگلیسی چاپ می‌شوند و استاندارد های زبانی و نگارشی بالایی برای پذیرش مقالات دارند.

ویراستاری انگلیسی مقاله

در چنین وضعیتی، بهترین راه حل، ویراستاری انگلیسی مقاله توسط یک ادیتور نیتیو است. در حال حاضر، موسساتی در همین راستا خدمات مورد نیاز را به مشتریان ارائه ‌می‌دهند. یکی از معتبرترین سایت‌های ارائه خدمات ویراستاری انگلیسی مقاله لینگالاین است. این موسسه متشکل از یک تیم حرفه‌ای و متخصص در زمینه ویراستاری متون انگلیسی است که با رعایت ضوابط و استانداردهای بین‌المللی خدمات مورد نیاز را به مشتریان عرضه ‌می‌کند.