روش‌های متنوع اقامت در کیش

گزارش بازرگانی،   3990317139

برای اقامت در کیش گزینه‌های زیادی دارید! از انواع هتل‌ها گرفته تا اقامتگاه‌های بومگردی و ویلای ساحلی و استخردار، کار سختی جهت اجاره یا رزرو یک اقامتگاه مناسب ندارید. در راستای اینکه همه ما می‌دانیم که بخش بزرگی از داشتن یک سفر لذت‌بخش به نوع اقامتگاه بستگی دارد، انتخاب یک مکان مناسب بسیار مهم است. یقیناً در نظر گرفتن مقدار قیمت، نزدیکی به جاذبه‌های دیدنی و بررسی میزان کیفیت امکانات و تجهیزات اقامتگاه مورد نظر، همه و همه باید به درستی مورد بررسی قرار گیرند؛ اما در اینجا در مورد روش‌های متنوع اقامت در کیش صحبت می‌کنیم.

یقیناً اقامت در هتل اولین چیزی است که به فکر مسافران خطور می‌کند، اما بهتر است کمی از محدوده امن خود بیرون بیایید و به اقامتگاه‌های متنوع‌تر به شرح زیر فکر کنید:

اقامتگاه‌های بومگردی در کیش

چنین اقامتگاه‌هایی در کیش برای ارتباط بین انسان با طبیعت بومی منطقه ایجاد شده‌اند. بدین معنا که مسافران به یک زندگی روستایی و محلی دعوت می‌شوند تا تجربه عمیق‌تری نسبت به ماهیت منطقهِ سفر خود داشته باشند. خانه‌های بومگردی که اکثراً توسط افراد محلی اداره می‌شود، ساده‌ترین و در عین حال، پرمحتواترین نوع اقامت در جزیره کیش محسوب می‌شود. خانه‌های روستایی یا دکوراسیون سنتی و غذاهای محلی، در خود روح اصلی منطقه را به یدک می‌کشند، به طوری که می‌توان از نزدیکی با فرهنگ و آداب و رسوم کیش آشنا شد. احساس خودمانی و به دور از تشریفات، اقامتگاه‌های بومگردی در کیش را به مکانی راحت، ارزان و دلپذیر تبدیل کرده‌اند که تجربه بی‌نظیر یک مکان به دور از زندگی شهری و مدرن به انسان به دست می‌دهد.

ویلاهای ساحلی در کیش

یکی از تجربه‌های بی‌نظیر سفر، اقامت در یک ویلا در نزدیکی ساحل است. اینکه بتوان صدای امواج دریا در هر لحظه شنید و هر آن که اراده کرد به ساحل قدم گذاشت، خود به تنهایی می‌تواند مسافران را به اجاره سوئیت و ویلای ساحلی در کیش مجاب کند. ویلاهای ساحلی تمام امکانات یک هتل را دارا هستند، اما فواید حضور در آن‌ها چیزی فراتر از هتل‌ها است. ویلا یک فضای راحت خانوادگی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد، به طوری آن‌ها احساس می‌کنند در خانه خود سکونت دارند. آزادی عمل و میزان راحتی افراد در ویلا بیشتر است، به این معنا که هر نوع غذایی را طبخ کرده و یا به جشن و پایکوبی پرداخت. ویلاهای ساحلی کیش در انواع مختلف قابل اجاره و رزرو هستند و برحسب نوع امکانات در قیمت‌های گوناگون ارائه می‌شوند؛ اما فارغ از امکانات ویلا، مهم‌ترین ویژگی این اقامتگاه، همان تجربه آرامش‌بخش نزدیکی به دریا است.

ویلاهای استخردار در کیش

یکی از امکانات لوکس ویلاها، داشتن استخر است. یقیناً هیچ چیزی به اندازه یک استخر شخصی لذت‌بخش نیست! اینکه بتوان در هر زمان به دلخواه با آب تنی به آرامش و فراغت ذهنی رسید، می‌تواند انگیزه بالایی برای اجاره یک ویلای استخردار باشد. اغلب چنین ویلاهایی در کیش به همراه کلیه امکانات اعم از استخر، سونا، جکوزی و موارد دیگر ارائه می‌شوند که به اصطلاح فول آپشن نام دارند. این ویلاها هر آنچه نیاز مسافران برای اقامت در یک مکان مجلل با امکانات وسیع تفریحی باشد را در خود دارند. قیمت ویلاهای استخردار معمولاً بیشتر از ویلاهای معمولی است، اما مزیت عمده آن‌ها وجود استخر است. با این حال، برای فرار از گرمای جزیره کیش در فصول بهار و تابستان، اجاره و رزرو یک ویلای استخردار می‌تواند همان چیزی باشد که می‌خواهید. برای اجاره ویلا استخردار در کیش می توانید به صورت آنلاین به سایت های اجاره دهنده ویلا مراجعه کنید.

شهرک صدف کیش

شهرک صدف در هفت فاز در منطقه‌ای دنج در مرکز جزیره کیش واقع شده است. هر فاز از نظر امکانات، بهداشت و نظم خصوصیات منحصربه‌فرد خود را دارد. این شهرک دارای امکانات و خدمات شهری همچون سوپرمارکت، خشک‌شویی، نانوایی، سوپرمارکت و موارد دیگر است. هر فاز آن از نظر کیفت خدمات به دیگری متفاوت است، برای مثال فاز دو دارای واحدهای لوکس است و فازهای دیگر به دلیل قدیمی بودن، نسبت به فاز دو از کیفیت پایین‌تری برخوردار هستند؛ اما بدین معنا نیست که نباید در فازهای دیگر، اقدام به رزرو اقامتگاه کرد. کلیه واحدهای این شهرک برحسب مقدار بودجه افراد، مکانی برای اجاره دارد. از مزایای شهرک صدف می‌توان به نزدیکی به دریا و نزدیکی به جاذبه‌ها و رستوران‌های مشهور جزیره اشاره کرد. همچنین کلیه واحدهای این شهرک به صورت فلت (بدون خواب) و سوئیت‌های یک خوابه ارائه می‌شوند. برای اجاره خانه در کیش، می توانید به صورت آنلاین اقدام کنید.

جهت جستجو برای یافتن بهترین اقامتگاه در جزیره زیبای کیش، می‌توانید به بزرگ‌ترین سامانه اجاره و رزرو ویلا، سوئیت و آپارتمان یعنی سایت شب مراجعه کنید. در این وب‌سایت می‌توانید بازه گسترده‌ای از انواع اقامتگاه اعم از بومگردی، ویلاهای ساحلی و استخردار و همچنین اجاره سوئیت از واحدهای شهرکت صدف اقدام کنید. تیم مجرب سایت شب به طور شبانه‌روز پشتیبان همه مسافران عزیز در سرتاسر جزیره زیبای کیش است