مهلت یک هفته‌ای والدین برای خرید کتب درسی فرزندان

گروه اجتماعی الف،   3990315052

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: والدین تا ۲۳ خردادماه ۹۹ فرصت دارند با ورود به سامانه ثبت سفارش کتب درسی نسبت به خرید کتاب های دانش اموز خود اقدام کنند و درصورت کوتاهی، در تهیه کتاب با مشکل مواجه خواهند شد.

به گزارش فارس، مرتضی رئیسی حسنلنگی با بیان اینکه تاکنون 82درصد دانش آموزان استان در سامانه ثبت سفارش کتب درسی اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند، اظهارداشت: والدین تا 23 خردادماه 99 فرصت دارند با ورود به سامانه ثبت سفارش کتب درسی نسبت به خرید کتاب‌های دانش آموز خود اقدام کنند.

وی افزود: کار ثبت سفارش کتب درسی از نیمه فروردین ماه 99 آغاز شد که تاکنون قریب به 300 هزار نفر به صورت انفرادی و یا گروهی در سایت کتب درسی  ثبت نام کرده‌اند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان با بیان این کار توزیع کتب درسی پایه های دوم تا ششم مقطع ابتدائی آغاز شده است، ادامه داد: درصورت کوتاهی والدین در ثبت سفارش کتب درسی، برای تهیه کتاب دانش آموز خود  درشروع سال تحصیلی با مشکل مواجه خواهند شد.

رییسی حسن‌لنگی اضافه کرد: ثبت سفارش به دو روش صورت می‌گیرد که در روش اول خود والدین با ورود به سامانه ثبت کتاب درسی اقدام به ثبت نام کتاب فرزندان خود مطابق قیمت روی جلد می‌کنند و در روش دوم، مدیران مدارس بعد از مراجعه والدین به مدرسه و پرداخت هزینه کتب درسی به صورت گروهی اقدام به ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان می‌کنند.