رسیدن آب به بخش عمده‌ای از غیزانیه تا ۲ هفته دیگر

گروه اجتماعی الف،   3990313144

استاندار خوزستان در جلسه‌ای ویژه با رئیس دفتر رئیس جمهور، از حل بخش عمده‌ای از مشکل آب غیزانیه تا هفته آینده خبر داد.

به گزارش فارس، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امروز در جلسه‌ای ویژه در دفتر واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور حضور یافته و اعلام کرد تا هفته آینده بخش عمده‌ای از مشکل آب در منطقه غیزانیه اهواز رفع خواهد شد.

در این نشست محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور که به نمایندگی از رئیس جمهور در این جلسه حضور داشت، در خصوص مسائل آب غیزانیه گفت: اقدامات انجام شده در منطقه خوزستان با همکاری وزارت نیرو و خصوصاً یکپارچگی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی باید به گونه‌ای باشد که ضمن حل سریع مشکل آب منطقه غیزانیه، در آینده نیز شاهد بروز چنین مشکلاتی در استان نباشیم.

وی افزود: خوزستان و مردم شهیدپرور و دلاور این استان برای رئیس‌جمهور و دولت از جایگاه خاصی برخوردار هستند و حل مشکلات این استان در اولویت برنامه‌های دولت و شخص رئیس جمهور است.

همچنین شریعتی استاندار خوزستان در این رابطه بیان کرد: حل مشکل آب آشامیدنی غیزانیه نهایتاً در 50 روز آینده برای همیشه حل می‌شود.

وی همچنین اظهار داشت: بر اساس دستور رئیس جمهور محترم برای تسریع در حل مشکل آب غیزانیه تا پایان خرداد ماه، بخش عمده مشکل آب این منطقه زودتر از مهلت مذکور و تا هفته آینده به طور کامل رفع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، منطقه غیزانیه اهواز حدود 80 روستا را دربر می‌گیرد، که تمام این منطقه در موضوع آب آشامیدنی دچار مشکل است.