گردشگری ترکیب بی امان و آرام پاتایا

گزارش بازرگانی،   3990312084 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

پاتایا که به عنوان مرکز گردشگری تور تایلند شناخته می شود ، پاتایا شهری ساحلی در خلیج تایلند است که با گذشت سالها به طور پیوسته از برچسب بدنام خود رشد کرده است. سواحل و جزایر موجود در پاتایا طیف گسترده ای از فرودگاه ها ، گزینه های غواصی ، رستوران ها ، کافه ها و مغازه های سوغات را ارائه می دهد و این امر را برای خانواده ها ، دوستان و زوجین ایده آل می کند. زندگی شبانه در پاتایا به دلیل صدای بلند ، چشمک زن و خوش تیپ بسیار مشهور است. خیابان پیاده روی در پاتایا مشخصه چراغ های روشن خیابان است و علائمی که از میله های باز ، کافه های رفت و آمد و زنانی که در خیابانها ایستاده اند در حال حرکت هستند. نمایش های الکازار و نمایش کاباره تیفانی نیز از جاذبه های گردشگری محبوب در طول شب است. در فاصله دو ساعت رانندگی با بانکوک ، اکثر گردشگران به پاتایا از طریق قطار ، اتوبوس یا اتومبیل از پایتخت می آیند.

این جزیره عجیب و غریب که در اطراف یک خلیج هلال به شکل گسترده ، Ao Pattaya بنا شده است ، یک مقصد ایده آل برای دوستداران ماجراجویی و گاومیش مهمانی است. پاتایا با داشتن سواحل زیبا و بی نظیر ، دارای نخلستان های در حال چرخش و آسمان آبی روشن ، باعث می شود هر کسی عاشق تنوع خود شود. این شهر با توجه به علاقه های متنوعی که بازدید کنندگان خود را ارائه می دهند ، مجموعه ای از جاذبه های گردشگری اعم از باغ وحش ها ، پارک های موضوعی ، باغ گیاه شناسی ، معابد ، بازارها ، خیابان های روشنایی در شب ، فعالیت های ورزش های آبی و محیط های آرامش بخش را ارائه می دهد.پاتایا به سه منطقه شمالی ، مرکزی و جنوبی تقسیم می شود که هر کدام چیزی متفاوت از دیگری ارائه می دهند. این مکان هر ساله تعداد زیادی از گردشگران تور پاتایا را به خود جلب می کند تا از زیبایی خام طبیعت که در سراسر پاتایا پراکنده شده است ، کاوش و لذت ببرند. با داشتن یک زندگی شبانه هیجان انگیز ، یک تجربه خرید به یاد ماندنی ، ورزش های هیجان انگیز در آب و انواع فعالیت های اوقات فراغت دیگر این مکان را به یک مقصد ایده آل برای دوستان ، خانواده ها و زوج ها تبدیل می کند.

ساحل پاتایا ، بررسی اجمالی پاتایا

ساحل پاتایا واقعاً نیازی به معرفی ندارد. این یکی از مشهورترین جاذبه های تایلند است که گردشگرانی را از سراسر جهان به خود جلب می کند. اما ساحل پاتایا چیزی فراتر از یک مقصد ساحل نیست. این کشور با فعالیت های مختلف ورزشی در ورزش مانند پارازلینگ ، جتسکیینگ ، قایق های تفریحی ، قایق های غواصی و موارد دیگر رونق دارد.جاده ساحلی پاتایا با نخلستان های هر دو طرف یکی از مکانهای بسیار جالب در تور پاتایا ارزان است. با داشتن غذا های شگفت انگیز ، خرید و مهمانی های مهمانی ، کارهای بسیار زیادی بین پاتایا نوا (جاده پاتایا شمالی) و پاتایا تای (جاده پاتایا جنوبی) انجام می شود. این نقشه در امتداد خط ساحلی به شکل هلال به طول 4 کیلومتر مملو از فعالیت ها و جاذبه های بی شمار است.

ساحل و بازار شب پاتایا:

ساحل جامتین دارای 6 کیلومتر خط ساحلی ماسه ای و آب بکر است که توسط باغ های کاج پوشیده شده است. ساحل بسیار آرام و در مقایسه با همسایه خود در شمال ، ساحل به عنوان مکانی عالی برای سواحل اطراف است. اگر این موضوع به ذهن شما خطور نمی کند ، برای فعالیت های ماجراجویانه هیجان انگیزی که محلی ها و همچنین تعداد زیادی از گردشگران را به خود جلب می کند ، آماده باشید.تعدادی از ورزش های آبی شامل: قایق موز ، جت اسکی ، بادبادک بادبزن ، پارازیل و بادگیر و غیره وجود دارد. زندگی شبانه در ساحل سرشار از تفریحات و اوقات فراغت با مجموعه ای از خطوط کافی نت و رستوران ها به همراه غذاهای دریایی و نوشیدنی های خوشمزه است. تعداد زیادی از فروشندگان سرگردان در ساحل ، غذای ارزان قیمتی را ارائه می دهند.بازار شب پاتایا واقع در مقابل ساحل پاتایای جشنواره مرکزی ، بازار شب پاتایا دارای گنجی از کالاها است و از محبوب ترین بازارهای خیابانی در شهر است. این بازارچه محصور در خیابان تایلند با بیش از 250 غرفه و مغازه ، جایگاهی فرخنده در بین علاقه مندان به خرید ، محلی و توریستی کسب کرده است. برخلاف سایر بازارهای خیابانی در شهر ، پاتایا بازار شب در یک سازه با تهویه مطبوع ثابت قرار دارد. این مرکز خرید خیابانی که با فراوانی از جذابیت های محلی تایلندی همراه است ، ارزش دیدن دارد.در بازار شب پاتایا ، می توانید تعداد زیادی کالای مختلف از پارچه های دست ساز ، لوازم جانبی منحصر به فرد ، کلاه گرفته تا لباس های ساحلی را تهیه کنید. علاقه مندان به خرید که به دنبال بازارهای بودجه می باشند ، می توانند یک زمان دلخواه را برای کاوش در این منطقه بزرگ از بازار با غرفه های فروش انواع محصولات بگذرانند. در بازار شب پاتایا ، می توانید یک یادداشت مناسب برای سفر خود به خانه خریداری کنید. برای کشف فرهنگ خرید محلی ، خرید محصولات فوق العاده و مقابله با غذاهای خیابانی تایلندی ، از این مکان دیدن کنید.