فرش قرمز بورس زیر پای سهامداران عدالت باز شد

گروه اقتصادی الف،   3990310117

ستاد خبری سهام عدالت اعلام کرد: از امرو تمام دارندگان سهام عدالت همانند یک سهامدار عادی در بورس کشور قادر خواهند بود تمامی حقوق و منافع سهامداری را استیفاء نموده و از مزایای سهامداری بهره‌مند شوند.

فرش قرمز بورس زیر پای سهامداران عدالت باز شد

به گزارش تسنیم، ستاد خبری سهام عدالت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از امروز(دهم خرداد) بازار سرمایه کشورمان میزبان بیش از 46 میلیون و 500 هزار نفر مشمولان سهام عدالت به عنوان سهامداران جدید شرکت های بورسی و فرابورسی است تا با آزادسازی سهام آنها برگ زرین دیگری در تاریخ اقتصاد و بازار سرمایه ایران رقم بخورد.

بر این اساس از روز جاری (شنبه) تمام دارندگان سهام عدالت که روش سهامداری مستقیم را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به درگاه http://sahamedalat.ir از وضعیت دارایی خود در 36 شرکت بورسی و فرابورسی مطلع شوند.

این سهامداران همانند یک سهامدار عادی در بورس کشور قادر خواهند بود تمامی حقوق و منافع سهامداری را استیفاء نموده و از مزایای سهامداری بهره‌مند شوند. از جمله این حقوق و منافع نظارت همگانی میلیون ها نفر از هموطنان بر بنگاه‌های اقتصادی پذیرفته شده در بورس و فرابورس، امکان شرکت در مجامع عمومی، دریافت سود، مشارکت در افزایش سرمایه، دریافت حق تقدم و انجام خرید و فروش سهام در بازار سرمایه است.