آخرین خبر از وضع سلامتی محمدعلی کشاورز در بیمارستان

گروه فرهنگی الف،   3990304120

ایرنا نوشت: حال عمومی استاد محمدعلی کشاورز رو به بهبودی است و این هنرمند بزودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت سینما، تاتر و تلویزیون این روزها در بیمارستان بستری است و مراحل پایانی درمانی خود را طی می‌کند.

یکی از نزدیکان این هنرمند پیشکسوت درباره بیماری این هنرمند، گفت: استاد کشاورز چند روز پیش به دلیل عارضه کلیوی و بالا رفتن سطح کراتین خون در بیمارستان بستری شد و بلافاصله مراحل درمانی خود را زیر نظر تیم پزشکی آغاز کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه  کراتین خون این هنرمند از حد نرمال بالاتر بود و خطر از کار افتادن کلیه ها این هنرمند را تهدید می‌کرد به تشخیص پزشک‌ مراحل سرم تراپی آغاز و  در حال حاضر میزان کراتین خون‌شان به حد طبیعی نزدیک شده و وضعیت‌شان پایدار است.

وی ادامه داد: خوشبختانه و با اقدام به موقع نیازی به دیالیز کلیه برای این هنرمند احساس نشده و امیدواریم طی چند روز آینده با رسیدن به وضعیت پایدار این هنرمند با اجازه تیم پزشکی از بیمارستان مرخص شود.

محمدعلی کشاورز از بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون ایران در ۲۶ فروردین ۱۳۰۹ در اصفهان متولد شد. این هنرمند که دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر است، در سینما، تئاتر و تلویزیون بارها در نقش‌ها و ژانرهای گوناگون حضور داشته است.