جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به لرستان تا اطلاع ثانوی

گروه اجتماعی الف،   3990303101

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از ممنوعیت ورود به کلیه جاذبه‌های گردشگری و نیز تردد خودروها با پلاک‌های غیربومی در استان طبق تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش ایسنا سید امین قاسمی امروز سوم خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بنا بر تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و با توجه به قرار گرفتن استان در وضعیت هشدار بیماری کرونا، کلیه جاذبه‌های گردشگری، مراکز تفریحی، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها، تأسیسات گردشگری و هتل‌های استان تا پایان هفته جاری به‌طور کامل تعطیل هستند.

وی با اشاره به جلوگیری از ورود خودروها با پلاک غیربومی به استان افزود: همچنین ورود به مسیرهای منتهی به جاذبه‌های گردشگری برای عموم چه خودرو با پلاک بومی و چه غیربومی نیز ممنوع است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان تأکید کرد: در صورت تردد در اطراف و مسیرهای منتهی به جاذبه‌های گردشگری پلیس مطابق قانون با رانندگان خاطی برخورد قانونی خواهد کرد.

قاسمی اضافه کرد: همچنین بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، فرمانداران هر شهرستان موظف به مسدود کردن مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری شدند.