در آخرین جلسه علنیِ مجلس دهم چه گذشت؟

گروه سیاسی الف،   3990231106 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: در آخرین جلسه علنی امروز مجلس، اصلاح طرح‌ها و لوایحی که شورای نگهبان به آن ایراد گرفته بود و طرح ارتقای اسناد رسمی در دستور کار قرار گرفت.

در آخرین جلسه علنیِ مجلس دهم چه گذشت؟

علی بختیار در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مباحثی که امروز (چهارشنبه-۳۱ اردیبهشت) در آخرین جلسه علنی مجلس دهم مطرح شد، اظهار کرد: امروز یکی از طرح‌های نمایندگان در رابطه با ارتقای اسناد رسمی بررسی شد که اگر این موضوع در مجلس دهم نهایی نمی‌شد برای مجلس آینده طرحی زمان‌بر می‌شد و مجلس بخش اعظم وقت خود را امروز به بررسی این طرح اختصاص داد.

وی افزود: همچنین اصلاح طرح‌ها و لوایحی که شورای نگهبان به آن ایراد گرفته بود، در دستور کار قرار گرفت. گزارش نظارت اجلاسیه چهارم نیز در جلسه امروز قرائت شد و از همه مهم‌تر گزارش جامعی از اقدامات مجلس دهم که به تعبیر رئیس مجلس، قوی‌ترین مجلس از نظر قانون‌گذاری بود ارائه شد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، گفت: گزارش و پاسخنامه مستندی در خصوص افرادی که نسبت به افراد حقیقی و حقوقی با اهداف سیاسی در ایام قبل از انتخابات و برای رسیدن به قدرت ادعاهایی کرده بودند توسط رئیس مجلس در اختتامیه مجلس دهم قرائت شد.

بختیار خاطرنشان کرد: ۷ خرداد آغاز به کار نمایندگان مجلس یازدهم خواهد بود.