در گفتگو با الف مطرح شد؛ اعتراض منتخب مجلس به واگذاری شرکت دشت مغان

گروه سیاسی الف،   3990231014

عضو هیئت اجرایی شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس یازدهم باید گامهای مهمی در راستای خدمت به مردم بردارد، گفت: شفافیت، نظارت و از بین بردن فساد اهداف مهم مجلس انقلابی یازدهم خواهد بود.

اعتراض منتخب مجلس به واگذاری شرکت دشت مغان

ولی اسماعیلی منتخب گرمی در مجلس یازدهم گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به آغاز بکار مجلس یازدهم از هفتم خرداد، گفت: مبارزه با فساد، مبارزه با بستر های فساد انگیز و حذف امضای های طلایی از اولویت مجلس یازدهم باید باشد و مجلس باید بسترهای مبارزه با این مقوله ها را مصوب و قانونی کند.

وی تاکید کرد: اجرای درست اصل ۴۴ قانون اساسی و جلوگیری از تاراج بیت المال هم باید مورد توجه مجلس انقلابی باشد.

منتخب گرمی و دشت مغان در همین راستا به موضوع واگذاری شرکت دشت مغان و قرارداد فروش کشت و صنعت مغان اشاره کرد و آنرا نمونه بارزی از تاراج بیت المال در راستای اجرای اصل 44 دانست.

اسماعیلی افزود: متاسفانه دولت از برخی موارد فساد و اجرای نادرست اصل 44 قانون اساسی از جمله مورد ذکر شده حمایت می کند.

وی مسئولیت مجلس یازدهم را بسیار مهم دانست و گفت: نمی گویم آخرین امید اما مهمترین امید مردم به اقدام انقلابی مجلس آینده است.

عضو هیئت اجرایی شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس یازدهم همچنین به مشکلات معیشتی، فشار اقتصادی، تورم، گرانی، واردات بخصوص واردات کالاهایی که تولید مشابه داخل دارند، اشاره کرد و اظهار داشت: مجلس یازدهم باید با حمایت مردم و همراهی مسئولین در این زمینه ها برنامه ریزی و اقدام عملی کند و نباید به طرح شعار و دادن چند تذکر و یا ایراد نطق در صحن مجلس بسنده کرد.

اسماعیلی همچنین بر ضرورت برخورد جدی قوه قضائیه با فساد اشاره کرد و گفت: انتظار مردم از قوه قضائیه این است که از هیچ تخلف و فسادی چشم پوشی نکند.