"محتکران خودرو" یک هفته برای فروش فرصت دارند

گروه اجتماعی الف،   3990229121

رئیس پلیس امنیت پایتخت از شناسایی ۲ پارکینگ احتکار خودرو خبر داد و گفت: با آگاهی دستگاه قضا به این محتکران مهلت یک هفته‌ای داده می‌شود که این خودرو‌ها را تعیین تکلیف کنند و در بازار بفروشند تا وضعیت خودرو‌ها مشخص شود.

"محتکران خودرو" یک هفته برای فروش فرصت دارند

به گزارش تسنیم؛ سردار علی ذوالقدر رئیس پلیس امنیت پایتخت اظهار کرد: با توجه به اتفاقات اخیر در احتکار و گرانی خودرو و فاصله بین قیمت کارخانه و بازار آزاد، پلیس امنیت 2 پارکینگ احتکار خودرو را شناسایی کرد.

وی افزود: تعداد 101 خودرو که عمده آن‌ها ایرانی هستند را شناسایی کردیم که این خودروها پلاک نشده‌اند و اغلب آن‌ها 6 ماه است که در پارکینگ هستند.

سردار ذوالقدر بیان کرد: مشخص است که تعدادی از این خودرو‌ها برای یک نفر هستند و با شگرد اینکه این خودرو‌ها در میان خودرو‌های عادی قرار بگیرند، در پارکینگ جاسازی شده‌اند.

رئیس پلیس امنیت پایتخت با اشاره به اقدامات مختلف برای مقابله با این متخلفان بیان کرد: با آگاهی دستگاه قضا به این محتکران مهلت یک هفته‌ای داده می‌شود که این خودرو‌ها را تعیین تکلیف کنند و در بازار بفروشند تا وضعیت خودرو‌ها مشخص شود.

وی گفت: اگر این افراد از این مهلت یک هفته‌ای استفاده کنند و خودرو خود را بفروشند، اقدامی علیه آن‌ها انجام نمی‌شود.

سردار ذوالقدر گفت: تاکنون 2 نفر که عمده خودرو‌ها متعلق به آن‌ها بوده است، دستگیر شده‌اند؛ قطعاً مرتبطین دیگری هم هستند که با همکاری دستگاه قضا با آن‌ها برخورد می‌شود.