کیانی و انصاری‌فرد در کنار زیدان و روی کوستا!

گروه ورزشی الف،   3990227195

تونی اولیویرا سرمربی سابق و محبوب تراکتور در تازه‌ترین مصاحبه خودش از ترکیب منتخب عجیبی رونمایی کرده.

دنیای ورزش نوشت: روز پنجشنبه ۵ سال از داستان عجیب بازی سال ۹۴ تراکتور و نفت گذشت و تبریزی‌ها در سالروز این بازی و حال و هوای عجیبی داشتند. از خاطرات بازی عجیبی که با از دست رفتن قهرمانی برای تراکتور همراه شد، تونی اولیویرا سرمربی وقت قرمزهای تبریز هنوز در ذهن طرفداران این تیم جایگاه ویژه‌ای دارد.

تونی به همین بهانه بعد از مدت با یک روزنامه‌نگار ایرانیمصاحبه کرد و در این مصاحبه صحبت‌های جالبی مطرح شد. سرمربی سابق تراکتور در لایو اینستاگرام خودش خبر از مصاحبه با بهنام مددی، روزنامه‌نگار ایرانی را داد و همین باعث شد مخاطبان او با تماشای این مصاحبه اینستاگرامی بابت شنیدن بعضی جملات از سوی تونی شگفت‌زده شوند.

تونی علاوه بر صحبت درباره بازی سال ۹۴ و اینکه آن روز بهترین و بدترین روز زندگی ورزشی او بوده به نکته‌ای اشاره کرد که شاید کمتر کسی درباره او می‌دانست. سرمربی سابق تراکتور از این گفت که وقتی زیدان، اسطوره‌ فوتبال فرانسه در بوردو کار خودش را شروع کرده بود، زیر نظر او کار می‌کرد و در واقع تونی سابقه مربی‌گری زیدان را هم دارد.

عجیب‌تر اینکه وقتی از تونی درخواست شد تا تیم منتخب بازیکانی که با آنها کار کرده را بچیند او از دو بازیکن ایرانی اسم برد و همین باعث شد تراکتوری‌ها به شدت شگفت‌زده شوند. تونی در سیستم ۴-۳-۳ خودش در خط هافبک مهدی کیانی هافبک آن سال تراکتور را در کنار بزرگانی مثل زیدان و روی کاستا قرار داد. همچنین انتخاب تونی برای خط حمله هم جالب بود. چراکه او از کریم انصاری‌فرد به عنوان‌ بهترین مهاجم نوکی نام برد که زیر نظرش کار کرده.