سازمان لیگ برای برگزاری بازی‌ها تضمین داد

گروه ورزشی الف،   3990224152

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ می‌گوید باید مسابقات فصل جاری فوتبال تا قبل از ۱۱ مرداد تمام شود تا بازیکنان دچار مشکل نشوند.

به گزارش ایسنا، سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برگزاری جلسه با مسوولان وزارت بهداشت به منظور فراهم کردن شرایط مناسب برای برگزاری بازی‌های باقی مانده از فصل جاری گفت: در روزهای گذشته خدمت مسوولان وزارت بهداشت بودیم. در بحث برگزاری مسابقات تضمین‌های لازم را دادیم تا افراد درگیر در برگزاری بازی را به حداقل برسانیم.

او ادامه داد: قول دادیم تست‌های لازم را را در فضای تمرین از بازیکنان بگیریم و با همکاری کادرپزشکی تیم‌ها بتوانیم بازیکنان و عوامل تیم‌ها را با سلامتی کامل به مسابقات برسانیم و جزییات را به ستاد ملی مقابله با کرونا، فدراسیون پزشکی ورزشی و همین‌طور ایفمارک اعلام کنیم. اگر شرایط بدون مشکل پیش برود، تضمین‌های لازم را داده‌ایم و امیدوارم فاز نخست برگزاری مسابقات که شامل برگزاری تمرینان است، به سرعت آغاز شود.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی «فوتبال برتر» درباره تاریخ احتمالی شروع مسابقات اظهار کرد: منتظریم تاریخ دقیقی را اعلام کنم. از صحبت مسوولان این‌طور استنباط کرم که احتمالا تمرینان از اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد شروع شود و بتوانیم بعد از حدود سه، چهار هفته تمرین، مسابقات را شروع کنیم و تا اواخر تیرماه یا اوایل مرداد به پایان برسانیم.

مهدی تاکید کرد: AFC  یازدهم مرداد را برای اتمام مسابقات فصل جاری اعلام کرده تا بعد از آن بتواند مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به صورت متمرکز در یک کشور برگزار کند. هر چقدر بتوانیم از این برنامه جلوتر بیفتیم، به نفع تیم‌های ماست. اساس برنامه‌ریزی ما اتمام مسابقات تا قبل از ۱۱ مرداد است تا بازیکنان دچار مشکل نشوند.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ یادآور شد: این که چند هفته از مسابقات لیگ برتر به بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا موکول شود، شرایط خوبی نیست. باید بازیکنان فرصت لازم برای فصل بعد و حضور در مسابقات آسیایی و ملی را داشته باشند.