آغاز مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد از امروز

گروه فرهنگی الف،   3990223021

متقاضیان ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ از امروز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام قبلی سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درخصوص اعلام زمان مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹و با توجه به اعلام تاریخ جدید برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در روزهای دوم و سوم مرداد ماه سال جاری، تسهیلاتی برای داوطلبان ثبت‌نام کننده در این آزمون جهت پذیرش در رشته‌های دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی  برای ویرایش اطلاعات افرادی که قبلا در این آزمون ثبت‌نام نموده‌اند، در نظر گرفته شده است.

بر این اساس، اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان از امروز سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان تا روز ۲۷ اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان، نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل اطلاعات خود را ویرایش کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که قبلاً در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ کرده که آنها نیز در بازه زمانی فوق پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما، نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.