تور دبی، فرصتی برای تجربه اقامتی لوکس در سواحل خلیج فارس

گزارش بازرگانی،   3990221117

دبی یکی از شهرهای امارات متحده عربی و در واقع مهم ترین شهر آن محسوب می شود. این شهر در ساحل خلیج فارس قرار گرفته و یکی از لوکس ترین شهرهای دنیا نیز هست. سالانه گردشگران خارجی بسیاری تور دبی را برای تعطیلاتشان انتخاب می کنند. بد نیست بدانید اغلب سلبرتی های آمریکایی نیز حداقل برای یک بار هم که شده سفر به دبی را تجربه کرده اند. در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر با دبی آشنا شویم.

فرهنگ و آداب و رسوم

شاید اینکه دبی شهری کاملا توریستی است باعث شود دیگران برداشت اشتباهی از آن بکنند و فکر کنند درست مثل شهرهای اروپایی می توانند در آنجا رفت و آمد کنند ولی در حقیقت اینطور نیست. فرهنگ و آداب و رسوم مردم دبی ریشه در سنت اسلامی اعراب دارد و این یعنی درست است که در محل های خاصی می توان تفریحاتی خاص داشت اما این موارد فقط و فقط در همان محل ها قابل پذیرش است و به هیچ وجه نباید در ملا عام پا را از حدی فراتر گذاشت.

آب و هوای دبی

تور دبی در زمان تابستان قیمت بسیار بسیار کمتری نسبت به زمستان و بهار دارد و دلیلش هم این است که بهترین فصل سفر به دبی بهار و زمستان است. در این فصول آب و هوای معتدل و مناسب دبی باعث می شود لذت بیشتری از سفرتان ببرید و از گرما و رطوبت شدیدی که در تابستان سر و کله اش پیدا می شود هم در امان باشید.

 

هتل های دبی

دبی به دلیل توریستی بودنش انواع و اقسام اقامتگاه ها را در خودش جا داده است. در هر صورت، در تور دبی خیلی مهم است که محل اقامتتان را درست انتخاب کنید. اصولا هتل های دبی به لوکس بودن مشهورند و تقریبا تمام هتل ها خدمات مناسب با ستاره شان را در اختیار مسافران قرار می دهند، اما در هر صورت برای انتخاب بهتر هتل مد نظرتان می توانید با خواندن نظرات کسانی که قبلا در آنجا اقامت داشته اند تصمیم بهتری بگیرید. وب سایت لست سکند این امکان را فراهم کرده تا با ایجاد بستری مناسب و بدون جانب‌ داری نظرات کاربران را در اختیار دیگران قرار دهد.

جاهای دیدنی دبی

دبی پیش از همه ی این‌ ها، سراسر بیابان بی آب و علف بوده است. به همین دلیل جاهای دیدنی دبی اغلب ساخته ی دست انسان هستند، اما به قدری جذاب و دیدنی و سرگرم کننده اند که مردم را از سراسر دنیا به سمت خودشان می کشانند. و اما این جاذبه ها چه هستند؟ شما می توانید لیست کاملی از آن ها را در بخش جاذبه های دبی در سایت لست سکند مشاهده کرده و اگر پیش از این به دبی سفر کرده اید و از جاذبه ای دیدن کرده اید که جایش در این بخش خالی است، آن را اضافه کرده، به آن امتیاز دهید و البته خودتان هم در میان کاربران لست سکند امتیاز کسب کنید! بیایید برخی از جاهای دیدنی دبی را باهم مرور کنیم:

  1. دبی مال

  2. مرکز خرید ابن بطوطه

  3. دبی میراکل گاردن

  4. مسجد جامع مرکزی شیخ زائد

  5. دبی مارینا

 

شکمگردی در دبی

غذاهای عربی دستور پخت خاصی دارند و ادویه های خوش عطر و عجیبی هم در آن ها استفاده می شود. شما می توانید با سر زدن به رستوران های دبی از انواع این غذاها لذت ببرید. غذاهایی مانند: قوزی که با گوشت بره و سبزیجات معطر پخته می شود و یا شتر شکم پر یا شاورما. اگر هم خیلی اهل خوردن غذاهای جدید نیستید و فست فود را ترجیح می دهید می توانید از رستوران های زنجیره ای که در سراسر دبی قرار دارند استفاده کنید.

بدون شک نمی شود در این فرصت کوتاه در مورد تمام غذاهای دبی صحبت کرد. پیشنهاد ما به شما این است که به جای رستوران های زنجیره ای و فست فودها، غذاهای سنتی اماراتی ها را امتحان کنید چون هیچ جا مشابهش را پیدا نخواهید کرد.

سخن آخر

دبی تفریحات لوکس فراوانی نیز دارد، به طوری که می توانید در دل بهار به پیست اسکی بروید و یا از انواع هیجانات آبی لذت ببرید. فقط فراموش نکنید که این شهر مقصد گرانی محسوب می شود، پس باتوجه به بودجه تان راهی آن شوید و البته اگر می خواهید پیش از سفر به آنجا اطلاعات مناسبی هم کسب کنید، می توانید سری به سفرنامه های دبی در سایت لست سکند بزنید و با دید بهتری تور دبی را انتخاب کنید.

منبع: https://lastsecond.ir/