هشدار پلیس به فروشندگان مانتوهای نامتعارف

گروه فرهنگی الف،   3990220111 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از برخورد پلیس با فروشندگان البسه نامتعارف در سطح شهر تهران خبر داد

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ نادر مرادی ضمن هشدار به فروشندگان مانتوهای نامتعارف، در این رابطه اظهار کرد: با توجه به پایان یافتن فصل سرما و رونق گرفتن بازار فروش پوشاک تابستانی، برخی از صنوف،  مانتوهای نامتعارف و جلو باز می‌فروشند که این به خودی خود سبب ترویج بدحجابی و یکی از عوامل اصلی غرب‌زدگی در کشور است.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ افزود: جلسات متعددی با عوامل اتحادیه پوشاک برگزار شده و  در این جلسات تمایل اقشار مختلف به ویژه جوانان به نوع و کیفیت حجاب اسلامی پرداخت شد.

وی با بیان اینکه برخی از عرضه‌کنندگان پوشاک در فضای مجازی به تبلیغ  فروش محصولات خود می‌پردازند، تصریح کرد: فضای مجازی  تحت رصد پلیس قرار دارد و کاربران تبلیغ‌کننده در این فضا ملزم  به رعایت و حفظ شوونات اسلامی هستند.

این مقام انتظامی ضمن هشدار به عرضه‌کنندگان مانتوهای نا متعارف، گفت: پلیس به موضوع عرضه  پوشاک  نامتعارف ورود کرده و فروشندگان پوشاک و اتحادیه مربوط  باید در چارچوب قوانین به وظایف خود عمل کند.