هوآوی لیست گوشی‌های دریافت‌کننده به‌روزرسانی EMUI ۱۰.۱ را منتشر کرد

گزارش بازرگانی،   3990217107

هوآوی لیست رسمی گوشی‌های هوشمند واجد شرایط برای دریافت به‌روزرسانی رابط کاربری EMUI ۱۰.۱ را منتشر کرده است. در این لیست از سری گوشی‌های متفاوت این برند، نام‌های مختلفی دیده می‌شود.

جدیدترین به‌روزرسانی رابط کاربری هوآوی یعنی EMUI 10.1 هم‌زمان با رونمایی از سری گوشی‌های هوشمند و پرچمدار Huawei P40 عرضه شده است. به‌روزرسانی جدید بر پایه اندروید ۱۰ با مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و بهینه‌سازی‌های متنوع به صورت آزمایشی بر روی برخی گوشی‌های هوشمند هوآوی در دسترس قرار گرفته است. در رویداد رونمایی از گوشی‌های هوشمند سری Huawei Nova 7 این شرکت به طور رسمی لیست گوشی‌های هوشمند واجد شرایط برای دریافت به‌روزرسانی EMUI 10.1 را اعلام کرد، لیستی که ۲۲ عضو دارد.

محصولاتی مانند Huawei P30 و  Huawei P30 Proاین آپدیت را دریافت خواهند کرد. اما لیست گوشی‌های سری Huawei Mate 30 که این به‌روزرسانی را دریافت‌ می‌کنند، بلندبالاتر است. در این لیست نام Huawei Mate 30 4G،  Huawei Mate 30 Pro 4G، Huawei Mate 30 5G، Huawei Mate 30 Pro 5G و بالاخره Huawei Mate 30 RS Porsche Design به چشم می‌خورد. 

از بین گوشی‌های هوشمند سری Huawei Mate 20 محصولاتی شامل Huawei Mate 20، Huawei Mate 20 Pro، Huawei Mate 20X 4G،Huawei Mate 20X 5G و در نهایت Huawei Mate 20 RS Porsche Design به‌روزرسانی EMUI 10.1 را دریافت خواهند کرد. 

در زیرمجموعه گوشی‌های سری Huawei Mate X هم نام دو محصول Huawei Mate X و Huawei Mate Xs دیده می‌شود.

از سری گوشی‌های اقتصادی نیز Huawei Nova 6 شاهد عرضه آپدیت جدید نرم‌افزاری هوآوی برای Huawei Nova 6،  Huawei Nova 6 5Gو بالاخره Huawei Nova 6 SE خواهیم بود. 

از میان گوشی‌های هوشمند سری Huawei Nova 5 هم پنج محصولHuawei Nova 5، Huawei Nova 5 Pro،Huawei Nova 5i ،Huawei Nova 5i Pro  و بالاخره Huawei Nova 5Z به‌روزرسانی جدید را دریافت خواهند کرد. 

بیشتر دستگاه‌هایی که نام آن‌ها در لیست بالا ذکر شده، در حال حاضر به‌روزرسانی آزمایشی یا همان نسخه بتای EMUI 10.1 را دریافت کرده‌اند. انتظار می‌رود پس از انتشار نسخه‌های آزمایشی که در مرحله تست و بررسی قرار دارد و گذشت چند هفته، نسخه‌های نهایی این به‌روزرسانی نیز در دسترس کاربران قرار بگیرد. در حال حاضر این لیست برای کاربران چینی گوشی‌های یادشده منتشر شده است اما انتظار می‌رود هوآوی به زودی به‌روزرسانی نرم‌افزاری یادشده را برای کاربران کشورهای دیگر نیز عرضه کند.