ابطحی در گفتگو با الف: طرح فاصله گذاری اجتماعی فقط باعث بسته شدن مراکز مذهبی شد

گروه سیاسی الف،   3990211131 ۱۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی فقط باعث بسته شدن مراکز مذهبی از جمله مساجد و نماز جمعه ها شد اما ادارات، پارک ها، متروها و ... باز است. روحانی پاسخگو باشد.

طرح فاصله گذاری اجتماعی فقط باعث بسته شدن مراکز مذهبی  شد

سید محمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه خمینی شهر از نظر کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: با تصمیم دولت مبنی بر آزاد شدن ترددها و رفت و آمدها، معتقدم در روزهای آینده یک پیک شدیدی از نظر ابتلاء به کرونا خواهیم داشت.

وی با با بیان اینکه مردم فاصله از همدیگر را رعایت نمی کنند، افزود: دولت برای جلوگیری از شیوع کرونا طرحی به اسم فاصله گذاری اجتماعی را اجرا کرد. این طرح اسمش فاصله گذاری اجتماعی است اما هیچ فاصله گذاری نمی شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: اینجانب در روزهای گذشته به برخی از ادارات رفتم که دیدم کارکنان این ادارات خودشان رعایت نمی کنند چه برسد به مردم و حضورشان در اتوبوس و متروها.

ابطحی گفت: در حال حاضر فشارهایی برای بازگشایی مساجد و اماکن مذهبی وجود دارد. حق هم دارند.

وی افزود: اگر قرار شد پارکها، متروها و دیگر مراکز باز باشد و فقط مساجد و اماکن مذهبی بسته باشد، سوال مردم این است که چرا فقط مساجد بسته است و دیگر مراکز باز؟ باید مساجد و اماکن مذهبی هم باز شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: این تصمیم دولت روحانی در تاریخ خواهد ماند و انشاله آقای روحانی در دادگاه صالحه پاسخگوی اعمال خود باشد.