نحوه ورود مدیران مدارس به شبکه شاد

گروه فرهنگی الف،   3990210116

سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش نحوه ورود مدیران مدارس به شبکه اجتماعی دانش‌آموزان «شاد» را تشریح کرد.

نحوه ورود مدیران مدارس به شبکه شاد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهدی شرفی درمورد نحوه ورود مدیران مدارس به شبکه اجتماعی دانش آموزان «شاد»، اظهار داشت: این شبکه برای استفاده از ابزارهای الکترونیکی در جریان آموزش دانش آموزان در ایام بحران و تعطیلی مدارس است که در آن سه فرآیند ورود را برای دانش آموزان، معلمان و مدیران در نظر گرفته شده است.

سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش افزود: مدیران مدارس در اولین مرحله با ورود به سامانه سناد پیام رسان مورد نظر خود را  انتخاب می‌کنند.

شرفی تصریح کرد: پس از آن مدیران مدارس باید وضعیت معلمان کلاس‌های درس را کاملا انجام دهند و کلاس‌های درس را انتخاب و برای هر کلاس درس دبیر مورد نظر را انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: پس از اینکه کلاس‌های درس انتخاب شد مدیران باید تایید نهایی را انجام دهند تا دانش آموزان به درستی در کلاس‌های درس خود جای گیرند.

سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در مرحله بعدی مدیران مدارس باید وارد پیام رسان انتخابی شوند و به منوی شبکه اجتماعی دانش‌آموزان وارد شوند و در بخش ورود مدیر، کد ملی خود را وارد کنند.

شرفی اظهار داشت: پس از آن که مدیر مدرسه کد ملی خود را وارد کرد، پیام رسان اطلاعات کلاس‌ها را می‌دهد و در صورت تایید مدیر، کلاس‌های مدرسه در پیام رسان تشکیل می‌شود و دانش آموزان پس از احراز هویت در سامانه «شاد» بطور خودکار وارد کلاس‌های درسی خود می‌شوند.

وی تاکید کرد: شماره تلفن همراهی که در پیام رسان وارد می‌شود دقیقا باید همان شماره تلفن همراهی باشد که در سامانه سناد وارد شده است.

سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با یادآوری نحوه ورود دانش آموزان به شبکه اجتماعی دانش آموزان «شاد»، اظهار داشت: دانش آموزان با دو روش می‌توانند به کلاس درس خود وارد شوند.  در یک روش دانش آموزان با ورود مستقیم به سامانه Shad.medu.ir و وارد کردن کد ملی می‌توانند به پیام رسان مربوطه که توسط مدیر مدرسه انتخاب شده است، وارد شوند.

شرفی افزود: در روش دوم دانش آموزان می‌توانند مستقیم به پیام رسانی که مدیر مدرسه آن را اعلام کرده است وارد شوند و با وارد کردن کد ملی به طور خودکار به کلاس درس خود هدایت شوند.