بهترین موسسه انجام پروژه های متلب

گزارش بازرگانی،   3990210065

تقریبا همه دانشجویان فنی و مهندسی در رشته‌های تخصصی خود از نرم افزارهایی بهره می‌برند که فرایند آموزش و اجرای پروژه‌های درسی و کاری آن‌ها را تسهیل می‌کند. در میان همه دانشجویان رشته‌های فنی نیز دانشجویان رشته‌های مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق گرایش الکترونیک بیشترین سهم استفاده از نرم افزارهای کاربردی را دارند.

کاربرد نرم افزار متلب:

شاید اصلی‌ترین دسته‌بندی نرم افزارهای مورد نیاز تحصیل، تقسیم این نرم افزارها به دو دسته نرم افزارهای عمومی و نرم افزارهای تخصصی است. نرم افزارهای عمومی نرم افزارهایی مانند office هستند که بسیاری از نیازهای دانشجویان، مانند تهیه متون تایپی، تهیه فایل‌های ارائه مستندات (powerpoint) و کارهای آماری و رسم نمودار را برطرف می‌کنند. اما دانشجویان، فارغ التحصیلان رشته‌های فنی مهندسی و پژوهشگران علاوه بر این نرم افزارهای عمومی به یادگیری نرم افزارهای تخصصی حوزه فعالیت خود نیز نیازمند هستند. در میان این نرم افزارهای تخصصی، نرم افزار متلب از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها به شمار می‌رود که در حوزه‌های کاری مختلف فنی مهندسی مشترک است. به عنوان مثال مهندسان عمران از این نرم افزار برای در دروسی مانند دینامیک سازه و مهندسی زلزله استفاده می‌کنند یا مهندسان کامپیوتر در مباحثی مانند هوش مصنوعی و کاربردهای آن مانند پردازش سیگنال، پردازش صوت، پردازش تصویر و پردازش ویدئو به سراغ متلب می‌روند.

انجام پروژه متلب برق و مکانیک

البته کارکرد این نرم افزار در رشته‌هایی مانند برق و مکانیک بیشتر است. به گونه‌ای که مهندسان مکانیک برای انجام پروژه مکانیک در شاخه‌های مختلفی مانند مقاومت مصالح، دینامیک، مکانیک سیالات، فشار و ... ناگزیر هستند از این نرم افزار کاربردی استفاده نمایند. همچنین مهندسان برق با گرایش‌‌های متنوع نیز از نرم افزار متلب برای انجام پروژه استفاده می‌کنند. به عنوان مثال در گرایش قدرت، از متلب برای پیاده سازی و حل مسائل توسعه انتقال شبکه، پیاده سازی مسائل برنامه‌ریزی سیستم‌های قدرت، پیاده سازی مسائل مکان‌یابی خازن‌های جبران ساز و ... استفاده می‌شود. همچنین در بخشی از نرم افزار متلب با عنوان Simulink می‌توانند انواع پروژه شبیه سازی با متلب را مثل شبیه سازی قطعات الکترونیک انجام دهند.

برای انجام پروژه متلب چه کار کنیم؟

با توجه به این که سیستم آموزشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور تمرکز زیادی بر مباحث تئوری دارند، همواره دانشجویان در هنگام انجام پروژه‌های درسی و غیر درسی خود با مشکلاتی مواجه می‌شوند و سعی می‌کنند تا به صورت سطحی اطلاعاتی از اینترنت یافته و بر مبنای آن‌ با نرم افزارها کار کنند. دسته دیگری از دانشجویان در کلاس‌های آموزشی حضوری با هزینه‌های بالا شرکت می‌کنند و برخی دیگر از افراد هم ترجیح می‌دهند که پروژه‌های خود را برون سپاری کنند.

بهترین موسسه انجام پروژه متلب کدام است؟

متلب پروژه به عنوان اولین سایت تخصصی بازار کار آنلاین در زمینه آموزش متلب و سفارش برنامه نویسی پروژه‌های متلب برای هر سه دسته این دانشجویان برنامه مناسبی دارد. دانشجویان دسته اول و دوم می‌توانند با تهیه فیلم‌های آموزشی متلب پروژه به حدود 1000 ساعت آموزش رایگان در زمینه‌های مختلف برنامه نویسی دست پیدا کنند. جدای از آموزش‌های متلب، تعدادی پروژه آماده پرکاربرد در رشته‌های فنی و مهندسی نیز در دنیای پروژه آماده متلب این سایت قرار دارد و پژوهشگران می‌توانند از این پروژه‌ها به منظور ایده گرفتن در انجام پروژه‌های خود و یا به عنوان یک ماژول در انجام پروژه برق ، مکانیک، هوش مصنوعی و عمران خود از آن‌ها استفاده کنند.

متلب پروژه چه تفاوتی با سایر سایت های سفارش پروژه متلب دارد؟

متلب پروژه به دلیل همکاری با مجرب‌ترین اساتید برنامه نویسی متلب، توانسته است تیمی منسجم را برای انجام پروژه متلب گرد هم جمع کرده و به همین دلیل کمتر پروژه متلبی هست که برنامه نویسان و مدرسان متلب پروژه در انجام آن ناتوان باشند. همچنین تیم متلب پروژه بر خلاف بسیاری از سایت‌های رقیب خود می‌تواند پژوهشگران را در انجام پروژه، آموزش‌های حضوری و فیلم‌های آموزشی، ترجمه و تدریس خصوصی متلب و سایر زبان‌های برنامه نویسی یاری کند.

چگونه در متلب پروژه ثبت سفارش کنیم؟

علاوه بر نکاتی که در بخش قبل به عنوان مزایای متلب پروژه در مقایسه با سایر رقبای آن اشاره کردیم، یکی دیگر از نقاط قوت این مجموعه تسهیل فرایند ثبت سفارش است. به گونه‌ای که سفارش دهندگان پروژه علاوه بر ثبت سفارش اینترنتی از طریق سایت می‌توانند از طریق تلگرام و واتس اپ نیز سفارش خود را ثبت نمایند.

هزینه پروژه‌ها در متلب پروژه به چه صورت است؟

تفاوتی که پروژه‌های برنامه نویسی با پروژه‌هایی مانند ترجمه و طراحی سایت و ... دارند، این است که با توجه به نوع پروژه، حجم کاری آن نیز متفاوت است و برنامه نویسان مختلف، با توجه به زمانی که در پروژه صرف می‌کنند، هزینه‌های متفاوتی را نیز برای یک پروژه ثابت در نظر می‌گیرند. متلب پروژه به جهت ایجاد اعتماد پس از ثبت سفارش توسط مشتری، پروژه را بررسی کرده و در اختیار مجریان انجام پروژه قرار می‌دهد، پس از محاسبه قیمت توسط مجریان مختلف، متلب پروژه کمترین قیمت را به عنوان قیمت پروژه در نظر گرفته و به مشتری اعلام می‌نماید. با توجه به آن که قیمت بر اساس تجربیات کاری دانشجویان دکتری در متلب پروژه مشخص می‌شود، می‌توان تا حد زیادی به تخمین مبلغ و زمان انجام پروژه متلب در این مجموعه تا حد زیادی اعتماد کرد.

تمام هزینه یک پروژه باید در ابتدای کار پرداخت شود؟

جواب این سوال در متلب پروژه، همیشه خیر است. چرا که تا زمانی که صحت پروژه توسط مشتری تایید نشود، هزینه پروژه با برنامه نویس تسویه نخواهد شد. البته در ابتدای ثبت سفارش نیمی از مبلغ پروژه توسط مشتری پرداخت خواهد شد و پس از پایان پروژه، مشتری پروژه را تسویه خواهد کرد و به مدت 72 ساعت فرصت خواهد داشت تا صحت عملکرد برنامه انجام شده را اعلام نماید. پس از این 72 ساعت، دستمزد برنامه نویس به صورت کامل پرداخت خواهد شد.

آیا متلب پروژه سفارشات برنامه نویسی به زبان‌هایی غیر از زبان برنامه نویسی متلب را قبول می‌کند؟

بله، اگر چه متلب پروژه از سال 87 و با بهره‌گیری از برنامه نویسان متلب کشور از دانشگاه‌های معتبری چون شریف، تهران، علم و صنعت، صنعتی اصفهان، خواجه نصیر و... با هدف آموزش و انجام پروژه‌های متلب (شبیه سازی با متلب و برنامه نویسی متلب) شکل گرفت ولی این روزها، برنامه نویسان متخصص دیگری نیز به این هسته اصلی اضافه شده و توانایی انجام پروژه‌های برنامه نویسی با سایر زبان‌ها و نرم افزارها را نیز دارا می‌باشد.