شماره هفتم فصلنامه سلمی منتشر شد

گروه فرهنگی الف،   3990209138
شماره هفتم فصلنامه سلمی منتشر شد

هفتمین شماره نشریه سلمی با بخش های مختلف و پرونده ویژه «جلوه های حضور» به صورت رایگان منتشر شد.

نشریه "سلمی" فصلنامه خانوادگی مرکز رشد بانوان دانشگاه امام صادق ع است که با محوریت سبک زندگی اسلامی- ایرانی با مطالب متنوع در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

این نشریه تا کنون در هفت شماره به چاپ رسیده و تلاش براین بوده تا موضوعات کاربردی و متناسب باسلیقه خانواده ایرانی را برای مخاطبان خود آماده سازد. همچنین در هر شماره، موضوعی خاص و مبتلا به خانواده ها، درقالب پرونده ویژه مطرح شده است.

مطالب این شماره با رنگ و بوی نقش آفرینی بانوان درساحت های مختلف خانوادگی واجتماعی است. در بخش های ثابت نشریه نیز موضوعات مختلف قرآنی (نامه محبوب)، احکام (حریم)، هنری(ترمه و خونه مادربزرگه)، معرفی کتاب(من و کتاب)، رسانه (زیر چشمی)، سلامت و بهداشت (روح و ریحان، کیمیا)، تاریخی (دنده عقب) و تربیت فرزند (قند و عسل) پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

میان بر، چراغ سبز، بانوی ایرانی، گوهری از میانمار، شش تایی سلامتی برخی از عناوین بخش های متنوعی است که در این شماره به رشته تحریر در آمده است.

به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان ،این شماره از فصلنامه سلمی بصورت الکترونیکی و رایگان به خانواده های ایرانی تقدیم می گردد. متقاضیان می توانند از طریق https://rushda.ir/?p=7765 این نشریه دانلود و بهره برداری نمایند.