وزیر کشور: انتخابات مجلس بدون هیچ اختلافی در همه حوزه‌ها تأیید شد

گروه سیاسی الف،   3990209126

رحمانی فضلی گفت: انتخابات مجلس یازدهم بدون هیچگونه اختلاف در همه حوزه ها تأیید شد.

وزیر کشور: انتخابات مجلس بدون هیچ اختلافی در همه حوزه‌ها تأیید شد

به گزارش فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز (سه شنبه) در جلسه ویدئو کنفرانس استانداران، اظهار داشت: موضوع انتخابات از افتخارات جمهوری اسلامی ایران بوده و از دستاوردهای بلند انقلاب اسلامی انتخابات محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در انتخابات سرنوشت مردم به دست خودشان تعیین می‌شود، افزود: هر چه مشارکت بالا باشد، می‌تواند در مقبولیت و مشروعیت تأثیر بگذارد.

وزیر کشور همچنین عنوان کرد: در این دوره از انتخابات اعم از بررسی صلاحیت‌ها و اجرای انتخابات به گونه‌ای بود که کمترین شکایت را داشتیم و آن درصد خیلی کم از (شکایات و اعتراضات) نیز در بررسی منجر به نتیجه خاصی نشد و ما تقریباً بدون هیچ گونه اختلافی نتیجه را اعلام کردیم و در نتیجه نهایی شورای نگهبان نیز تمام حوزه‌ها تأیید شد.

رحمانی فضلی همچنین یادآور شد: اکنون انتخابات تمام شده است و منتظر هستیم مجلس یازدهم به زودی تشکیل شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ما انتخابات الکترونیکی را تقریباً در این دوره در تمام ۲۱ فرآیند به غیر از شمارش آرا به کار گرفتیم و فقط در بحث شمارش آرا نتوانستیم با شورای نگهبان به هماهنگی برسیم و امیدواریم برای انتخابات پیش رو که میاندوره‌ای مجلس و ریاست جمهوری خواهد بود، بتوانیم این مرحله را نیز با شورای نگهبان نهایی کنیم.

وزیر کشور در خاتمه سخنانش یادآور شد: در این خصوص آزمایش‌هایی را انجام دادیم که موفق بود و دستگاه‌های احراز هویت که موفق عمل کرد و امسال حتی یک گونه رأی تکراری نیز نداشتیم.