وزیر اقتصاد: حمایت دولت از بورس ادامه‌دار خواهد بود

گروه اقتصادی الف،   3990206141

وزیر اقتصاد با تاکید بر این که مطالعات نشان داده بورس طی ۷ ماه اخیر حباب ندارد، گفت: حمایت دولت از بورس ادامه‌دار خواهد بود و مختص یک زمان کوتاه مدت نیست. هنگامی که از بورس استقبال می‌شود، چرا باید مردم را بترسانیم؟

وزیر اقتصاد: حمایت دولت از بورس ادامه‌دار خواهد بود

به گزارش تسنیم، فرهاد دژپسند امروز (شنبه) در جریان برگزاری نشست هم‌اندیشی با مسئولان بازار سرمایه و صاحب‌نظران گفت: تنها راه نجات اقتصاد کشور بازار سرمایه است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به این که بورس هم انتخاب مردم بوده و با افزایش ابزارها و عرضه اولیه به این انتخاب پاسخ خواهیم داد، افزود: حمایت‌های رئیس جمهور بالاترین مقام اجرایی را از بورس داریم و عرضه‌های اولیه با قدرت تا پایان سال ادامه دارد.

وی با تاکید بر این که حمایت دولت از بورس ادامه دار خواهد بود و مختص یک زمان کوتاه مدت نیست، ادامه داد: هنگامی که از بورس استقبال می‌شود، چرا باید مردم را بترسانیم؟ چرا از این فرصت استفاده نکنیم؟ در این میان مطالعات نشان داده بورس طی 7 ماه اخیر حباب ندارد.

این گزارش می‌افزاید: حسن قالیباف اصل، رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار نیز در این نشست اعلام کرد به زودی فعالیت افراد در شبکه های اجتماعی مرتبط با بازار سرمایه ساماندهی می شود.ر