احتمال حضور وزیر بهداشت در صحن شورای شهر تهران

گروه اجتماعی الف،   3990203116

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از احتمال حضور سعید نمکی در صحن شورای شهر خبر داد و گفت: نامه شورا در مورد اجرای پروتکل مقابله با کرونا در مترو توسط وزارت بهداشت بدون پاسخ مانده است.

به گزارش فارس، زهرا نژادبهرام، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران درباره موضوع اجباری شدن استفاده از ماسک در مترو تهران اظهار داشت: پروتکل مقابله با کرونا توسط کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تهیه و تدوین شد که موارد مهم و موثری از جمله استفاده اجباری از ماسک در مترو در این پروتکل جهت اجرایی شدن مد نظر قرار گرفته است.

وی افزود: بر اساس پیگیری‌های انجام شده این پروتکل در ستاد کرونا مطرح شده ولی هنوز پاسخی برای نامه شورای شهر ارسال نشده و خواستار مشخص شدن آن هستیم.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران همچنین از تهیه نامه‌ای جهت دعوت سعید نمکی وزیر بهداشت  به شورای شهر خبر داد و گفت: امیدواریم این موضوع انجام گیرد و اعضای شورا سوالات و ابهامات خود را از شخص وزیر سوال کنند.

علیرضازالی رئیس ستاد مقابله با کرونا در تهران نیز اخیراً در صحن شورای شهر حضور یافت و به سوالات اعضای شورای شهر در مورد مقابله با کرونا در پایتخت پاسخ داد.

ادامه لغو طرح ترافیک و عوارض آن، همچنین آمار متوفیان و مبتلایان به ویروس کرونا در پایتخت از جمله موارد اختلاف وزارت بهداشت و شورای شهر طی روزهای اخیر بوده است.