مشاوره و برنامه ریزی کنکور

گزارش بازرگانی،   3990202056

داشتن مشاوره و برنامه ریزی کنکور در روزهای سرنوشت ساز و حساس کنکور برای هر فرد داوطلبی از ضروریات است. در واقع، تمامی داوطلبان و متقاضیان شرکت در آزمون اهمیت داشتن برنامه ریزی برای کنکور تجربی و یا برنامه ریزی برای کنکور انسانی و ریاضی را به خوبی درک می کنند.

داشتن برنامه ریزی هفتگی برای کنکور و یا برنامه ریزی روزانه و ماهانه می تواند موجب کاهش بی دقتی فرد داوطلب و افزایش آرامش روحی و روانی وی می شود. بدین ترتیب، فرد متقاضی می تواند به مؤفقیت هر چه بیشترش در کنکور سراسری امیدوارتر باشد.

جهت استفاده از خدمات مشاوره و بهترین برنامه ریزی کنکور و مشاوره تلفنی با رتبه های تک رقمی کنکور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره کنکور ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. .

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

یک مشاوره و برنامه ریزی کنکور دقیق چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

از آنجایی که رقابت بسیار شدید و عجیبی بین داوطلبان آزمون ورودی دانشگاه ها وجود دارد. در نتیجه، بهتر است به سراغ مشاوره و برنامه ریزی کنکوری بروید که بسیار اصولی باشد.

به عبارت دیگر، به کمک آن مشاوره و برنامه ریزی کنکور بتوانید راه خود را در زمینه تحصیلی پیدا کنید . هر چه بیشتر به هدف خود نزدیک و نزدیک تر شوید.

شاید به عنوان یک داوطلب کنکور این سؤال در ذهن شما نیز شکل گرفته باشد که خب یک مشاوره و برنامه ریزی کنکور چه ویژگی هایی می تواند داشته باشد؟

حال که به دنبال یافتن پاسخی دقیق و اصولی برای این سؤال هستید با ادامه این نوشته همراه ما باشید تا با ویژگی های مشاوره و برنامه ریزی کنکور آشنایی داشته باشید.

 جهت مشاوره با رتبه های برتر کنکور تجربی در سال های گذشته روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

توجه ویژه به انعطاف پذیری داشته باشد

از جمله ویژگی های بسیار مهم مشاوره و برنامه ریزی کنکور وجود انعطاف پذیری در برنامه ریزی طراحی شده است. حتماً از خود می پرسید که خب این انعطاف به چه معناست و برنامه منعطف چیست؟

در پاسخ به این سؤال باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که برنامه ای که شما در جلسات مشاوره و برنامه ریزی کنکور دریافت می کنید باید به گونه ای باشد که در صورت نیاز بتوانید تغییراتی را در آن ایجاد کنید.

زیرا گاهی امکان وقوع رخدادهایی غیرمنتظره در طول روز برای شما وجود دارد. پس انعطاف پذیری را می توان یکی از خصوصیات مهم مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور تجربی یا برنامه ریزی کنکور انسانی یا ریاضی دانست.

بهترین و دقیق ترین مشاوره کنکور را از تیم مشاوره ایران تحصیل بخواهید  

بهترین و دقیق ترین مشاوره های کنکور را از تیم مشاوره ایران تحصیل بخواهید 

 

تست زنی اصولی را به شما یاد بدهد

آموزش تست زنی درست و اصولی یکی دیگر از مواردی است که در جلسات مشاوره و برنامه ریزی کنکور می توانید آن را به طور دقیق فرا بگیرید.

یادگیری روش درست تست زنی می تواند به شما در رسیدن به مؤفقیت کمک زیادی بکند. در واقع، هر چقدر هم دروس را مطالعه کرده باشید و نکات را بدانید در صورت بلد نبودن اصول درست تست زنی هرگز نمی توانید به درصد خوبی در دروس برسید.

جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی کنکور از طریق رتبه های برتر و اساتید علمی کشور روی لینک مربوطه  کلیک کنید 

 

برنامه فقط باید مختص خود شما باشد

یکی دیگر از مواردی که لازم است مشاوران در ارائه مشاوره و برنامه ریزی کنکور به آن توجه ویژه ای داشته باشند احتصاصی بودن برنامه برای هر فرد داوطلب کنکور است.

این موضوع از آن جایی نشأت می گیرد که هر فرد خصوصیات و هوش خاص و منحصربه فرد خودش را دارد که با بقیه افراد فرق دارد.

در نتیجه، هر کدام از داوطلبان باید برنامه ریزی برای کنکور تجربی و یا برنامه ریزی برای کنکور انسانی یا ریاضی خاص خودشان را از مشاور تحصیلی شان دریافت کنند.

مشاوران ایران تحصیل به عنوان بهترین و خبره ترین مشاوران همواره در زمان ارائه مشاوره کنکور به داوطلبان به این موضوع مهم توجه ویژه ای دارند و آن را مدنظر قرار می دهند.

توجه ویژه به استفاده از دفتر برنامه ریزی

استفاده از دفتر برنامه ریزی از جمله مواردی است که هر فرد مشاوری داوطلب را به دانستن آن توصیه می کنند. در واقع، از نظر این مشاوران هر زمان شما توانستید بدون استفاده از اتومبیل تبدیل به یک راننده حرفه ای شوید.

پس بدون دفتر برنامه ریزی هم نمی توانید به مؤفقیت در کنکور برسید.

جهت استفاده از خدمات مشاوره و برنامه ریزی کنکور تجربی از طریق رتبه های برتر روی لینک مربوطه کلیک کنید

مرور تاریخچه مطالعاتی داوطلب

مورد بسیار مهمی که در جلسات مشاوره و برنامه ریزی کنکور به آن توجه ویژه ای می شود توجه به ساعات مطالعاتی داوطلب در طول هفته های قبل است.

به این معنا که در صورتی که فرد در طول هفته های گذشته در مجموع بیست یا سی ساعت مطالعه کرده است به هیچ روی نمی تواند در هفته های پیش رو ساعات مطالعه هفتگی خود را در برنامه ریزی هفتگی برای کنکور به هفتاد یا هشتاد ساعت در هفته برساند.

مطمئناً یک مشاور حرفه ای به گونه ای برای شما برنامه ریزی می کند که در صورت کم تر بودن ساعات مطالعه در هفته های گذشته ساعت های مطالعه به یکباره افزایش پیدا نکند.

 

بهترین مشاوره و برنامه ریزی را از چه کسی دریافت کنیم؟ 

این سؤالی است که مسلماً به ذهن هر داوطلب کنکوری می رسد. اهمیت یافتن پاسخ این سؤال از آن روست که به مراتب نمی توان به هر شخصی برای مشاوره و برنامه ریزی کنکور اعتماد کرد و وی باید ویژگی ها و خصوصیات خاصی داشته باشد

اما این که مشاوران خبره کنکور چه ویژگی هایی باید داشته باشند تا داوطلب به سمتشان جذب شوند در ادامه به آن اشاره شده و ویژگی ها بهترین مشاور کنکور خدمت شما بیان شده است

 

ویژگی های بهترین مشاور کنکور چیست؟

برای رسیدن به مؤفقیت در کنکور سراسری و رسیدن به دانشگاه و رشته مورد علاقه باید به عوامل مختلفی توجه کرد.

از میان این عوامل می توان به انتخاب منابع معتبر، شرکت در جامع ترین و بهترین آزمون های آزمایشی و انتخاب روش های حرفه ای و اصولی برای مطالعه اشاره کرد.

اما آیا تا به حال با خود اندیشیده اید که لزوماً باید فردی متخصص تمامی این موارد را بداند تا بتواند بهترین مشاوره و برنامه ریزی کنکور را به شما ارائه دهد؟

ببینید دوست عزیز کنکور سراسری به هیچ وجه فرصتی جهت آزمون و خطا به شما نمی دهد. در نتیجه، نداشتن تجربه در این حوزه استفاده از فردی خبره جهت مشاوره و برنامه ریزی کنکور می تواند بسیار برایتان مفید باشد.

اما سؤالی که در این جا مطرح می شود این است که یک مشاور خبره چه ویژگی هایی می تواند داشته باشد؟ در ادامه پاسخ این سؤال مهم را به شما می دهیم.

 

داشتن تخصص کافی

فردی که وارد حوزه مشاوره و برنامه ریزی کنکور می شود لزوماً باید از مهارت و تخصص زیادی نیز برخوردار باشد. از طرف دیگر، علاقه به حرفه مشاوره نیز بسیار مهم به نظر می رسد.

این فرد لزوماً همه سراشیبی ها و دست اندازهای پیش روی یک داوطلب کنکور را بشناسد و بتواند آن ها را از میان بردارد.

حتی مشاور باید خودش هم با این دست اندازها و سراشیبی ها دست و پنجه نرم کرده باشد. این موضوع موجب می شود تا یک مشاور به درک بالایی از اوضاع داوطلب برسد و بتواند وی را به نحو احسنت راهنمایی کند.

 

داشتن روحیه ای عالی

داشتن روحیه ای عالی از دیگر ویژگی های یک مشاور تحصیلی است که وی باید در جلسات مشاوره و برنامه ریزی کنکور آن را به بهترین شکل به داوطلب نشان دهد.

در واقع، حضور مشاوری با انرژی و سرزنده می تواند به میزان زیادی حال داوطلب را خوب کند.

داشتن تجربه کاری عالی

عنصر تجربه موردی است که همچون نگینی در کارنامه کاری و رزومه یک مشاور تحصیلی می درخشد.

در صورت انتخاب مشاوری خبره برای مشاوره یا برنامه ریزی کنکور که بتواند برنامه ریزی هفتگی برای کنکور و یا برنامه ریزی روزانه یا ماهانه را در کنار وی داشته باشید.

وی می تواند همچون دوستی صمیمی و خوب در کنار شما داوطلب عزیز باشد و راه را از بیراهه به شما نشان دهد.

برقراری ارتباطی خوب با فرد کنکوری

باید عرض کنیم که داشتن ارتباطی صمیمانه و دوستانه با شخص کنکوری از مهم ترین و اولین مهارت هایی محسوب می شود که مشاوری خبره باید از آن برخوردار باشد.

در واقع، یک مشاور به هیچ وجه مانند ناظم های مدرسه برخوردی خشن و بسیار خشک با داوطلب داشته باشد. بلکه برخورد وی با داوطلبان باید واقعاً صمیمی و دوستانه باشد.

همین موضوع موجب احساس راحتی هر چه بیشتر دانش آموز یا داوطلب کنکور با وی می شود.

برای دریافت مشاوره کنکور حرفه ای و دقیق از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل