اظهارات امام جمعه جنجالی ایرانشهر بعد از استعفا

گروه اجتماعی الف،   3990201180 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

امام جمعه ای که بخاطر انتشار فیلمی از او مجبور به استعفا شد می گوید انتشار این فیلم حرام بوده و بدون اجازه او صورت گرفته است.

به گزارش خبر آنلاین، ساعاتی قبل خبر استعفای امام جمعه ایرانشهر و موافقت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه رسانه ای شد. اتفاقی که در پی انتشار فیلمی جنجالی از این امام جمعه که در حال دادن اسکناس های ۱۰ هزار تومانی به کارگران بیکاراست و راننده وی نیز از این کمک در حال فیلمبرداری است به وقوع پیوست.

در اولین اظهارات منتشر شده از حجت الاسلام سیدشجاع الدین ابطحی بعد از استعفا وی می گوید: فیلمی که در فضای مجازی از بنده پخش شد بدون اجازه و هماهنگی و رضایت من بود. به محض آنکه باخبر شدم به آقایان گفتم حذف کنید، حرام است، حق الناس است و راضی نیستم ولی بهرحال فضای مجازی است.

وی ادامه داد: هدف ما این بود که کارگرانی که تا آن وقت روز کاری گیرشان نیامده بود، وجه مختصری تقدیمشان کردیم که دست خالی به منزل نروند. 

ابطحی می گوید: اینکه از ماشین بیرون نیامدم بخاطر این بود که جلب توجه نشود و افرادی که آنجا بودند دور ماشین جمع نشوند والا انتشار این فیلم نه خداپسندانه بود، نه عقل پسند است نه با عزت و کرامت این عزیزان مناسب است. اگر باعث تکدر شدم عذرخواهی می کنم.