بازداشت ۲۴ مهمان یک قهوه‌خانه در قم

گروه اجتماعی الف،   3990123162 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

جانشین قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم گفت: با همکاری پلیس امنیت اخلاقی قم ۲۴ نفر در مهمانی یک قهوه خانه که مشروبات الکلی مصرف می‌کردند، بازداشت شدند.

 به گزارش مهر، حجت الاسلام ابوالفضل تحریری غروب شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی به صورت شبانه روز فعال بوده و آماده دریافت گزارش‌های مردمی است، اظهار کرد: خبری مبنی بر برگزاری مهمانی در یک واحد قهوه خانه و مصرف مشروبات الکلی توسط حاضران در این مهمانی از سوی منابع بسیج مردمی به این قرارگاه ارسال شد.

وی با بیان اینکه پس از کسب این خبر، هماهنگی‌های لازم با مقام محترم قضائی به عمل آمد و عوامل قرارگاه دادسرای قم همراه پلیس امنیت اخلاقی به محل مراجعه کردند، گفت: در همین راستا ۲۴ نفر برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی فرستاده شدند.

بازداشت تتوکار زیر زمینی

جانشین قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم در بخش دیگری از سخنان خود از برخورد با ناهنجاری‌های فضای مجازی خبر داد و عنوان کرد: فردی که با دایر کردن کارگاه تتوی غیرمجاز اقدام به تتو (آقا) برای خانم‌ها اقدام می‌کرد توسط عوامل رصد قرارگاه دادسرای قم شناسایی و طی اقدامی مشترک این فرد توسط عوامل پلیس امنیت اخلاقی بعد از اخذ دستور قضائی بازداشت شد.

تحریری خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع هنجارشکنی و تخلف در سطح شهر، گزارش خود را در بستر فضای مجازی به شماره ۰۹۳۳۳۶۳۳۲۵۱ با قرارگاه دادسرای قم درمیان بگذارند.