نقوی حسینی در گفتگو با الف: تشکیل جلسات مجلس و کمیسیون ها بر خلاف دستورات پزشکی است

گروه سیاسی الف،   3990118085 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر قرنطینه کامل کشور به مدت یک ماه، گفت: تشکیل جلسات علنی مجلس و کمیسیون ها بر خلاف دستورات پزشکی است.

تشکیل جلسات مجلس و کمیسیون ها بر خلاف دستورات پزشکی است

سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف ضمن مخالفت با تشکیل جلسات علنی مجلس در این شرایط حساس کرونایی گفت: در شرایط کنونی و خطر جدی کرونا و ضرورت حیاتی مبارزه با آن تشکیل جلسه حضوری به ویژه مجلس و همچنین کمیسیون بر خلاف دستورات پزشکی است.

وی با تاکید بر اینکه قرنطینه کامل کشور به مدت یک ماه حیاتی است، تصریح کرد: جلسه مجلس به معنای جمع شدن ۲۹۰ نماینده در صحن مجلس نیست، در واقع جمع شدن 2 هزار نفر از کارمند، کارشناس، مدیر، مسئول و حفاظت و راننده و ... در یک مکان است و این کار واقعا نادرست است .

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: عادی سازی موضوع ویروس کرونا خدمت به کشور نیست بلکه خسارات بلند مدت وجبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

نقوی حسینی گفت: وقتی که زیارت اماکن مقدسه تعطیل می شود، مدارس تعطیل می شود، تشییع جنازه ممنوع می شود، مراسم ختم ممنوع می شود، مسابقات ورزشی تعطیل می شود، تشکیل جلسه 2 هزار نفره یعنی سردرگم کردن مردم .

مجلس از پنجم اسفند تا کنون تعطیل است و جلسه علنی حضوری نداشته است اما بنا بر تصمیم هیئت رئیسه مجلس قرار است فردا سه شنبه و پس فردا چهارشنبه جلسه علنی مجلس برگزار شود.