آمار مبتلایان ویروس کرونا در آسایشگاه کهریزک

گروه اجتماعی الف،   3990114079 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک گفت: هم اکنون دو بخش قرنطینه و یک بخش نقاهتگاه در آسایشگاه کهریزک ایجاد شده است و روزانه مددجویان مورد معاینات پزشکی قرار می‌گیرند. 

محمدرضا صوفی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره تمهیدات در نظر گرفته شده برای مددجویان در آسایشگاه کهریزک اظهار کرد: در همین زمینه تمام مددجویان روزانه تست و معاینه می‌شوند و در صورتی که دارای علائم ویروس کرونا باشند در بخش قرنطینه بستری می‌شوند.

وی تصریح کرد:  هم اکنون دو بخش قرنطینه و یک بخش نقاهتگاه در آسایشگاه کهریزک ایجاد شده است و در صورتی که فردی یکی از اعلائم ویروس را داشته باشد به مدت 2 هفته در بخش قرنطینه بستری می‌شوند و در این مدت تحت درمان و نظر قرار می‌گیرد و پس از پایان مدت دو هفته به بخش نقاهتگاه منتقل می‌شود.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک خاطرنشان کرد:  هم اکنون سرعت رشد بیماری در آسایشگاه در کنترل درآمده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز 23 نفر از مددجویان به این ویروس مبتلا شده‌اند، افزود: این افراد شامل سالمندان و معلولان است که البته تعداد سالمندان بیشتر است.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک تصریح کرد: از 23 مددجویی که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، 5 نفر فوت شده‌اند ضمن اینکه وضعیت عمومی 3 نفر از پرسنل این مجموعه خوب نبود که برای مدتی در منزل استراحت کردند و دوباره به آسایشگاه برگشته‌اند.