راهنمایی کامل خرید انواع راهبند اتوماتیک و کاربرد های آن

گزارش بازرگانی،   3990114030

راهنمای کامل خرید راهبند سیماران، گلدن گیت، بتا، نایس، بریزی، فک، فادینی، ارکا، بنینکا، زومر، کامه و جنیوس

فروشگاه صنایع الکترونیک سها با توجه به پیشرفت تکنولوژی و نیازهای جدید در صنایع ساختمانی، مدل های متنوعی از راهبندهای الکترونیک را به شما ارائه می دهد.

تراکم مجتمع های مسکونی و شهرک ها و تعدد واحد ها این را ایجاب میکند که سیستم های راهبند اتوماتیک برای کنترل تردد ورودی ها استفاده شود.

هدف ما در این مقاله بررسی برند های است که توسط این فروشگاه بزرگ معتبر در اختیار مشتریانش قرار میگیرد و قدرت بخشیدن به انتخاب شما عزیزان از بین محصولات متنوع این فروشگاه می باشد.

انواع راهبند

راهبند به طور کلی به پنج دسته تقسیم می شود از جمله:

  • راهبند ایستاده
  • راهبند پارکینگی
  • راهبند زنجیری
  • راهبند ستونی
  • راهبند دیواری

این راهبندها از نظر طولی به چند دسته تقسیم می شود که پرفروش ترین آنها راهبند در طول 3 تا 4 متر، 5 تا 6 متر و 7 تا 8 متر میباشند .

با ما همراه باشید تا شما را  با راهبند برقی آشنا کنیم.

 

  1. 1. راهبند بتا مدل B400

این یک راهبند خودرویی مناسب می باشد. برند بتا یکی از برندهای خوب در ارائه ی چنین راهبندهایی است. راهبند بتا  B-400  یکی از پر فروش ترین مدل های راهبند در ایران می باشد که امتحان خودش را پس داده است. این راهبند دارای یک بوم تلسکوپی است که می توان بوم آن را از 4 تا 6 متر استفاده کرد. این مدل راهبند دارای سیستم الکترومکانیکی است. به این دلیل است که سرعت بالا و پایین رفتن آن نسبتا سریع است. این راهبند بدون نیاز به سرویس روزانه تا 500 بار می تواند باز و بسته شود. قیمت این راهبند نسبتا مناسب است و جزو پر فروش ترین راهبندهای بازار است.

  1. 2. راهبند 5 متری بریزی با بوم LED دار

همواره شرکت بریزی در تولید راهبندهایی با کیفیت عالی پیشگام بوده است از این رو نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.  راهبند LED دار بریزی نیز یکی ازمحصولات این شرکت است که به صورت الکترومکانیکی تولید شده است . این محصول جهت مکان های مسکونی و تجاری مناسب است و مورد استقبال قرار گرفته است.

این راهبند از ولتاژ برق شهری 220 ولت استفاده می کند و میزان توان مصرفی آن حدود 90 وات است. مدت زمانی را که این راهبند برای باز و بسته شدن نیاز دارد حدود 6 ثانیه می باشد. این راهبند قابلیت باز و بسته شدن را بدون محدودیت در روز دارد و از این رو این راهبند برای مکان هایی پر تردد مانند ساختمان های تجاری و اداری مناسب است.  این راهبند دارای بوم 5 متری مجهز به LED می باشد و دارای ظاهری زیبا و چشم نوازی میباشد .

یک از ویژگی های برجسته این راهبند این است که از بوم 5 متری برخوردار است که این قابلیت را دارد که به کامپیوتر نیز متصل شود. این ویژگی باعث می شود که از طریق کامپیوتر بتوان آن را تنظیم نمود . همچنین راهبند 5 متری بریزی دارای این قابلیت است که با انواع سیستم های کنترل تردد هم گام سازی شود . در واقع، سیستم های کنترل تردد یکی از جدید ترین محصولات برای کنترل عبور و مرور خودرو ها در ساختمان ها می باشد .عملکرد آنها به این صورت است که یک تگ برچسبی بر روی شیشه نصب و به دستگاه کنترلر معرفی می گردد. با نزدیک شدن خودرو به ورودی ساختمان و تشخیص مجوز ورود آن، راهبند به طور خودکار باز می شود. این محصول دارای 24 ماه گارانتی است و 10 سال پس از فروش دارد.

در زمان خرید از سایتsohaeshop.com  کارت گارانتی را نیز دریافت نمایید.  .

راهبند سیماران مدل فراز بوم 6 متری

راهبند سیماران مدل فراز یکی دیگر از راهبندهای با کیفیت می باشد. این راهبند بوم تلسکوپی دارد که می تواند آن را در اندازه های 4 تا 6 متر تنظیم نمود. موتور این راهبند قادر است که این بوم را در مدت 6 ثانیه باز و بسته نماید.

این راهبند به صورت الکترومکانیک می باشد و به همین دلیل قیمت آن نسبتا پایین است. این راهبند با حرکت آرام و بی صدای بوم و همین طور امکان کنترل از راه دور به وسیله ریموت، می تواند گزینه ای مناسب برای خرید باشد. این راهبند این قابلیت را دارد که تا 200 ریموت را برای آن تعریف نمایید و آنها را شناسایی می کند و همچنین می توانید این ریموت ها را به سادگی حذف نموده و برای آنها شاسی تعریف نمایید . حرکت بوم در این راهبند 3 تا 6 ثانیه می باشد.

 

 قدرت موتور این راهبند 90W و گشتاور چرخش موتور آن 2800 دور در دقیقه است. همچنین به واسطه دارا بودن سیستم خلاص کن می توان از این راهبند در مواقع قطعی برق نیز استفاده نمود.

.         راه بند 90 و 180 درجه بتا

راهبند بتا 300 یا دولوکس مدل لوکس شرکت بتا است.این راهبند 220 ولت و الکتروموتور است و ظاهر زیبایی نسبت به مدل 400 این شرکت دارد . راهبند اتوماتیک بتا 300 دارای بازوی 5 متری  می باشد ودر کنار بدنه راهبند 2 ردیف LED  ودر بالای راهبند نیز فلاشر وجود دارد. این مدل بهینه شده مدل 400 است و گیربکس و مدارفرمان ان به روز تر شده است. راهبند بتا 300 قابلیت نصب هر گونه سیستم اتوماتیک RFID را دارد و مدارفرمان آن تمام قابلیت های روز را داراست.

صنایع الکترونیک سها در سایت sohaeshop.com این افتخار را دارد که محصولات الکترونیک با کیفیت از برندهای معروف و به نام در اختیار شما قرار دهد.