با کانکس اسکابن بزرگترین تولید کننده کانکس در ایران آشنا شوید

گزارش بازرگانی،   3990110094

کانکس اسکابن بزرگترین تولید کننده کانکس در ایران بوده که با سابقه حدود نیم قرن سهم بسزایی در تولید کانکس پروژه ای، ویلایی، اداری و فروشگاهی داشته است.

با کانکس اسکابن بزرگترین تولید کانکس در ایران آشنا شوید

چندی پیش با دوستان که در سفر بودیم چشممان به شهرکی خورد که ویلاهای بسیا زیبا با سازه های سبک داشت، وقتی پرس و جو کریم متوجه شدیم این ویلاها نوعی کانکس میباشد.

خواستیم در این زمینه تحقیق کنیم از پلاک و یکی از کانکسها شماره تماس تولید کننده کانکسهای آن شهرک را برداشتیم که نوشته بود کانکس اسکابن ، تولید کننده کانکس و انواع کانکس با بیش از ربع قرن تحربه مفید و به همین دلیل بعد از تماس با این شرکت به آنجا رفته و با مدیر عامل آن مهندس شهرام ایمان زاده گفتگویی داشتیم که خلاصه ان را در متن زیر میتونید مطالعه نمایید.

ازایشان توضحاتی خواستیم در مورد کلیات کانکس که پاسخ دادند:

کانکس سازه ای سبک میباشد که امروزه د دنیا طرفدارا زیادی دارد که در انگلیسی به آن شلتر (shelter) میگویند و حتی امروزه در ایران هم جایگاه خود را نشان داده است.

 خصوصیات خاص و منحصر بفرد کانکس موجب شده تا این صنعت در زمره صنعت پرطرفدار قرار گرفته و از جمله خصوصیات بارز آن علاوه بر سبکی میتوان به زمان کوتاه تولید، قیمت مناسب و سازگاری با هر شرایطی نام برد.

البته با توجه به شرایط اقلیمی مناطق مختلف کانکسها تولید میشوند و شرکت بزرگ کانکس اسکابن این اصل را رعایت مینماید.

کانکس انواع مختلفی دارد و انواع آن بسیاز زیاد میباشد مانند: کانکس ویلایی، کانکس مسکونی، سروس بهداشتی، نگهبانی، ساندویچ پانل و انواع دیگر آن که ما به برخی از آنها در ندازه کوتاه اشاره مینماییم.

کانکس ویلایی : بجای ساخت ویلا با مصالح تولید گردیده و بسته به نظر مشتریان محترم میتواند در هر ابعاد، طرح و رنگی تولید شود.

کانکس مسکونی : این نوع کانکس بسیار مشابه کانکس ویلایی بوده و میتوان آن را با تجهیزات کامل از قبیل سرویس بهداشتی و آشپزخانه و در یک و یا دو طبقه تولید نمود.

کانکس نگهبانی : جهت استقرار نگهبان در پروژه ها، اداره جات و یا محلات تولید میگردد.

کانکس سرویس بهداشتی : معمولا در مکانهایی که امکانات سریس بهداشتی بسیار محدود میباشد و زمان برای ساخت آن نمیباشد میتوان از کانکس سرویس بهداشتی استفاده نمود.

کانکس ساندویچ پانل : این نوع کانکس نسبت به کانکسهای دیکر از عاق بسیار مناسبتری در برابر سرما،گرما و صدا برخورار است.

البه انواع کانکس بسیار زیاد است و شاید نتوانیم به شرح کامل همه آنها بپردازیم.

ولی حالا چرا از کانکس اسکابن بعنوان بزرگترین تولید کننده کانکس نام بردیم؟

در طی مدت زمانی که برروی کانکس تحقیق میکردیم با اکثر مشتریانی که بیشتر آنها سالهاست برای پروژه های خود کانکس خریداری مینمایند برخورد داشتیم و اکثر آنها این شرکت را بعنوان بزرگترین تولید کننده کانکس با کیفیت در ایران میدانستند. همچنین این شرکت در سالهای گذشته بعنوان برند برتر در صنعت کانکس سازی معرفی شده است.

کانکس اسکابن که حدود 30 سال تجربه مفید در زمنه کانکس دارد فعالیت خود را در سال 1368 آغاز نموده و با بهره گیری از پرسنل مجرب اداری و کادر فنی با تجربه و با استفاده از متریال درجه یک در ساخت و تولید کانکس توانسته جایگاه خود را ر این صنعت محکم نماید.

در پایان به شما عزیزان پشنهاد میکنیم اگر در فکر خرید کانکس و یا اطلاعات در مورد قیمت کانکس هستید حتما به سایت این شرکت eskabon.ir  سرزده تا اطلاعات بیشتری تصیبتان شود و یا حتی میتوانید جهت مشاوه تلفنی توسط کارشناسان فروش این شرکت با شماره تلفنهای 48 46 99 88 و یا 5030 00 66  تماس حاصل نمایید.