طراحی سایت با وردپرس

گزارش بازرگانی،   3990109114
طراحی سایت با وردپرس

در گذشته از وردپرس برای وبلاگ‌نویسی استفاده می‌شد تا اینکه پس از گذشت مدت زمانی از آن به عنوان سیستم مدیریت تولید محتوا نیز استفاده شد. اما اکنون از وردپرس به عنوان یکی از محبوب‌ترین قالب ‌ها جهت طراحی وب سایت استفاده می ‌شود. چراکه طراحی سایت با وردپرس نسبت به سایر CMS‌ ها از مزایای متعددی برخوردار است و از همه مهم‌تر سفارش از یک شرکت طراحی سایت وردپرس ، نسبت به سایر پلتفرم‌ ها مقرون ‌به ‌صرفه‌تر است و سریع‌ تر آماده می ‌شود. البته مزایای طراحی سایت وردپرس تنها به این موارد ختم نمی ‌شود. برای آشنایی با سایر مزایایی که طراحی سایت وردپرس دارد ادامه این مطلب را دنبال کنید.

سئو چیست؟

به زبان ساده، به استفاده از تمامی تکنیک‌هایی که موجب می‌شود وب سایت شما در رتبه بالایی در موتورهای جستجو قرار بگیرد، سئو یا بهینه‌سازی وب سایت می‌گویند. برخی از این تکنیک‌ها شامل: استفاده از کلمات کلیدی که توسط کاربران وب بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، تولید محتوایی جذاب و کاربردی، استفاده از بک‌لینک‌ها و ... است. توجه داشته باشید که سئو یک فرآیند بسیار گسترده است که استفاده از آن نیاز به دانش ویژه‌ای دارد چراکه الگوریتم‌های موتورهای جستجو روز به روز پیشرفت می‌کنند بنابراین نباید تنها به استفاده از کلمات کلیدی در وب سایت خود بسنده کنید بلکه باید از تکنیک‌های بیشتری جهت افزایش رتبه وب سایت خود در موتورهای جستجو استفاده کنید.

 

مزایای طراحی سایت وردپرس

افزونه های رایگان

یکی دیگر از مهم‌ترین مزیت ‌هایی که وردپرس دارد این است که شما می ‌توانید از تعداد زیاد افزونه ‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهد استفاده کنید. جالب است بدانید که بیشتر این افزونه‌ها به صورت رایگان در اختیار کاربران و برنامه‌نویسان قرار می‌گیرند تا آن‌ها بتوانند متناسب با نیاز خود برخی از آن‌ها را دریافت کنند. البته برخی از افزونه‌های وردپرس رایگان نیستند و باید برای دریافت آن‌ها مبلغی را پرداخت کنید اما جای هیچ نگرانی نیست چراکه مبالغ پرداختی برای افزونه‌های پولی وردپرس کاملا مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

آسانی نصب و استفاده

جالب است بدانید برای کار با وردپرس و استفاده از آن برخلاف سایر پلتفرم‌ها نیازی به داشتن علم و دانش تخصصی در زمینه برنامه‌نویسی نیست و تنها با حداقل اطلاعات فنی که در زمینه برنامه‌نویسی دارید به راحتی می‌توانید وردپرس را نصب و از آن استفاده کنید.

طراحی سایت با وردپرس در کمترین زمان

برخلاف سایر پلتفرم‌های طراحی وب سایت که برای افزودن یک قابلیت جدید یا توسعه دادن آن‌ها به مدت زمان قابل توجهی نیاز است در پلتفرم وردپرس در کمترین زمان ممکن می‌توان یک قابلیت جدید به وب سایت افزود و آن را به راحتی توسعه داد.

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایا و ویژگی‌های پلتفرم وردپرس که لازم است بدانید، انعطاف بسیار بالای این پلتفرم است. همانطور که اشاره کردیم تنها با دانلود رایگان افزونه‌ای که به آن نیاز دارید می‌توانید قابلیت‌های جدیدی را در کمترین زمان ممکن به وب سایت ورپرسی خود اضافه کنید. علاوه‌بر این مانند سایر پلتفرم‌ها این امکان را دارید که تعداد صفحات بالایی در آن ایجاد کنید و هیچ‌گونه نگرانی از لحاظ مدیریت آن‌ها نداشته باشید. از همه مهم‌تر میتوانید چندین ادمین برای سایت وردپرسی خود در پنل آن تنظیم کنید تا چند کاربر به تمامی بخش‌های پلتفرم وردپرس وب سایت شما به راحتی دسترسی داشته باشند. درضمن لازم است اشاره کنیم که هر از چندگاهی نیاز است که پلتفرم وردپرس خود را بروزرسانی کنید. البته جای هیچ نگرانی نیست چراکه برای بروزرسانی این پلتفرم نیازی به تخصص و دانش بسیار بالایی نیست چراکه فرآیند بروزرسانی آن نیز مانند نصب و استفاده از آن بسیار راحت است.

Open Source بودن یا منبع باز بودن وردپرس

چه چیزی بهتر از آنکه شما به پلتفرمی دسترسی داشته باشید که بتوانید به راحتی هر کدی که می‌خواهید را به آن اضافه کنید و علاوه‌بر این کدهای خود را در اختیار دیگران نیز قرار دهید. چنین امکانی زمانی برای شما فراهم خواهد شد که پلتفرم مدنظر شما Open Source یا متن باز باشد. ویژگی که در پلتفرم وردپرس وجود دارد. درواقع یکی از بهترین ویژگی‌ها و مزایایی که پلتفرم وردپرس دارد متن باز بودن آن است. بنابراین شما با طراحی سایت با استفاده از وردپرس می‌توانید کدها و افزونه‌هایی که مدنظر دارید را به راحتی به آن اضافه کنید. البته لازم است اشاره کنیم، این مسئله که هر کاربر و برنامه‌نویسی می‌تواند کدهای موردنظر خود را به پلتفرم وردپرس اضافه کند و آن را با سایر کاربران به اشتراک بگذارد ممکن است کمی امنیت وب سایت شما را به خطر بندازد از این‌رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که سفارش طراحی وب سایت وردپرس را به یک تیم متخصص و حرفه‌ای بدهید تا آن‌ها با بررسی و تشخیص کدهای مخرب، آن‌ها را برطرف کنند.

درصورتی که به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت جهت طراحی سایت وردپرسی به صورت حرفه‌ای و با اصول سئو هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از طریق شماره تماس 88886450-021 با کارشناسان شرکت ایران سایت تماس بگیرید و از طریق آدرس وب سایت www.iransite.com نمونه‌کارهای قدرتمند این مجموعه را در زمینه‌های مختلف مشاهده کنید. مجموعه ایران سایت یکی از بهترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های طراحی سایت بوده که دارای پرسنل متخصص و مجرب است. مجموعه ایران سایت نه تنها از متدها و تکنیک‌های حرفه‌ای جهت طراحی وب سایت وردپرس برای شما استفاده می‌کند بلکه با اصول سئو، رتبه وب سایت شما را به صورت چشم‌گیری در گوگل افزایش می‌دهد تا به راحتی در دنیای وب دیده شوید.