ممنوع شدن حضور مردم در پارک‌های جنگلی مازندران

گروه اجتماعی الف،   3990109078

معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران_ منطقه ساری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تأکید ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان مازندران برای حفظ سلامت مردم حضور مردم در تمامی پارک‌های جنگلی سطح استان ممنوع شد.

 فتح‌الله غفاری امروز درباره محدودیت تردد در پارک‌های جنگلی سطح استان باتوجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین در پیش بودن روز طبیعت در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تأکید ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان مازندران برای حفظ سلامت مردم حضور مردم در تمامی پارک‌های جنگلی سطح استان ممنوع شد.

وی افزود: براساس مکاتبه انجام شده حضور مردم تا 15 فروردین در تمامی پارک‌های جنگلی سطح شهرهای مازندران ممنوع اعلام شده است.

معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران_ منطقه ساری با اشاره به وجود 29 پارک جنگلی در سطح استان، تصریح کرد:  توصیه ما به همه مردم این است از حضور در طبیعت استان خودداری کرده و با در خانه ماندن به قطع زنجیره ویروس کرونا کمک کنند.

غفاری خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا این ویروس را از بین ببریم در غیر این صورت اگر اپیدمی شود گریبان‌گیر همه افراد جامعه خواهد شد.