تست کرونای بازیکن برایتون مثبت اعلام شد؛ وضعیت جهانبخش چطور است؟

گروه ورزشی الف،   3990108006

باشگاه برایتون آلبیون اعلام کرد یکی از بازیکنان این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده است.

 تست کرونای بازیکن برایتون مثبت اعلام شد؛ وضعیت جهانبخش چطور است؟

به گزارش ایلنا، نشریه دیلی میل انگلیس نوشت: پل باربر، مدیرعامل باشگاه برایتون آلبیون، روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی اظهار داشت: «سه بازیکن به دلیل علائم ابتلا به ویروس کرونا آزمایش شده‌اند که یکی از آنها نتایج مثبت داشته است.

شاگردان گراهام پاتر در حال حاضر مشغول آموزش و تمرین در خانه هستند زیرا به علت دستور دولت انگلیس و رعایت فاصله در مکان‌های اجتماعی تمرینات تعطیل هستند و بازیکنان نمی‌‌توانند در کمپ تمرینی حضور یابند.

باربر گفت که آنها به طور مرتب بازیکنان خود را آزمایش نمی‌کنند، اما تعداد انگشت شماری که نشانه‌های از ابتلا به این ویروس داشته‌اند باعث نگرانی شده است. باربر همچنین نامی از بازیکن مبتلا شده فاش نکرد که گمانه‌زنی‌ها را افزایش داد.

پاتر همچنین فاش کرد همسرش علائم این ویروس کشنده را نشان داده است.  اگرچه حال او خوب به نظر می‌رسد، خانواده سرمربی برایتون اکنون در خانه قرنطینه هستند و هرگونه تماس با محیط خارج از خانه را قطع کرده‌اند. پاتر از خانه خود چهار بار در هفته جلسات تمرینی مجازی را با بازیکنانش برگزار می‌کند.

آلبیون اولین باشگاه لیگ برتر شد که روز پنجشنبه کنفرانس مطبوعاتی را از طریق اینترنت برگزار کرد و پاتر و باربر سؤالاتی را پاسخ دادند.»

گزارش نشریه انگلیسی نگرانی‌ها بابت سلامتی علیرضا جهانبخش، هافبک ملی پوش ایرانی تیم برایتون را گسترش داده است. جهانبخش که از تابستان سال ۲۰۱۸ به تیم برایتون منتقل شده است یکی از بازیکنان این تیم است که به علت شیوع همه‌گیر ویروس کرونا در قرنطینه خانگی حضور دارد.

با این حال جهانبخش که بعید به نظر می‌رسد به ویروس کرونا مبتلا شده باشد نزدیک به چهار ساعت پیش در پیامی ویدیویی از مردم خواهش کرد در خانه بمانند و در پیامی نوشت:«لطفا برای حفظ سلامتی خودتون و خانوادتون، کم کردن حجم کاری و فشار روحی که تمامی دکترها و پرستارهای عزیزمون درگیرش هستند، در خانه‌ها بمانید.»